• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • emlojo

va? ser det ut som dom ska göra slut?? hmm kommer inte riktigt ihåg vad som hände sist..

• Just A Girl

hoppas det ordnar sig för Ryan och Taylor, så någon som hört något mer om det blir någon säsong 5? Annars är det bara 6 avsnitt kvar ju. Har ej sätt avsnitt 11 än, men ska senare

• theoIsac

jag har kollat lite på vad som kommer hända senare och då verkar det som att dom gör slut finns ju olika fanssidor man kan gå in på om man googlar O.C..

• theoIsac

jag har heller inte sett dagens avsnitt, tänkte vänta tills det kommer ut på youtube..det brukar ju göra det några dagar efter det sänts

• riot

Haha. Che och Seth var oslagbara i dagens avsnitt!

• Just A Girl

tyckte avsnitt 11 var så där, tycker det var övedrivet med fransmannens kärleks krims krams

Men är lite nyfiken på vad som händer med Kaitlyn och Will????

• Nenne2

Jag hoppade precis in i den här tråden. Måste bara göra klart för mig att jag förstått rätt, ser ni på avsnitt som kommer att komma längre fram? Förstod inte vad ni menade med att Ryan och Taylor är tillsammans? Såg inte detta i det avsnittet som var i onsdags? Jättespännande, vill höra massor av vad som händer i serien :)

• Just A Girl

Nenne2

vi är inne på avsnitt 11 och väntar på avsnitt 12 på torsdag

• annalin

viktig fråga:
    hur slutade avsnitt 11 som ni såg?
    mitt slutade med en 5 sekunders scen där che tittar på ett inramat foto av seth.
    känns som det saknades nåt...

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler