The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
..Samma här..
Sjunde himlen fattar inte jag kan hålla i sig så länge... jag tittar iofs själv ibland om den går på tvn men vad är det för speciellt egentligen?
Angelstorm;
Det är ju en UNDERBAR serie!! Den har ju i precis allt, tycker jag.. Man får lära sig viktiga saker som har med livet o göra, bla..
En fråga till er som har boxen säsong 3..
Högst upp på ryggen vid '3an' är det typ som en ring runt 3an eller så?
Sådär, då har jag beställt hem boxarna 1 o 2... Tänkte vänta med 3an ett tag, priset sjunker ju snabbt!!
Avsnittet var väll sådär, men jag tycker Taylor o Ryan är så söta, de trode man aldrig.
Jag tror inte att OC ska läggas ner utan att det bara är ett PR trick för att locka mer tittare (eller hoppas på det i allafall )
har läst detta
It is obvious that FOX does want to drop The OC even though the show is 100 times better than last season. The OC has NO advertising whatsoever on FOX, it is unbelievable, during the biggest events on FOX every other show except The OC is advertised and that must say something.
Another thing is, The CW blog that releases all the CW gossip stories had a news article about The CW possibly taking The OC over from FOX seeing as they are both owned by Warner Bros. So that has gotten everybody's hopes up. The article had a poll going for about a week and over 12,000 people voted for The OC to switch to the CW.
CW www.cwtv.com/ är kanalen som bla. visar Gilmore Girls, One Three Hill m.f. i USA
Hej
Jag ligger lite efter då jag för första gången såg O.C när man kunde välja "Moviemeal" på Mc för en månad sen. Fast efter detta är både jag och sambon fast + 3 åringen som älskar låten så det var bara att köpa boxen snabbast möjligt.
Ser här att ni kollar på avsnitten på Youtube och försökte spana lite där men hittar bara trailar. Skulle någon kunna tala om för mig (messa i inboxen) hur man hittar hela avsnitt så jag är totalkass på detta med nedladningssidor. Ligger även säson 2 och tre ute eller?
Skulle bli överlycklig för snabba svar då snart första säsongens box snart är slut
Tjohoo När kommer tionde avsnittet ut ? Nån som vet ? :) Längtar ihjäl mej!!
tessou
vart beställde du ifrån?