• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Just A Girl

har hunnit se halva och ska se andra halvan snart så fort barnen sover Men det är spännande men de får ta och lägga in lite possetivt snart oxå

• riot

Förresten, hörde ni att Dr. Roberts sa att han funderade att ta ett jobb på Seattle Grace? Det är ju Grey's Anatomy sjukhuset!

• Simfot

riot- haha reagerade på det jag med

• flingflong
    Stänger tråden för att kolla upp inlägg här i tråden om nedladdning som är olagligt att uppmana och länka till! Tråden öppnas igen någon gång under helgen när vi haft tid att titta igenom den. Läs gärna igenom reglerna en gång till!

//Moderator
  • Lady Namárië

Tråden är nu öppen igen. Vänligen undvik att tipsa om/uppmana till olovlig nedladdning i fortsättningen. Jag önskar er en fortsatt trevlig diskussion.

//Moderator
  • Just A Girl

Nu är tråden tillbaka

Avsnitt 3 var ju jätte sorligt, undrar om Summer kommer släppa taget om Seth eller inte???

• Endless Love

sååå fick alla varningar nu då?????

ღMamma till Sessanღ
  • Endless Love

nä de delar väl ute dom si sådär...

ღMamma till Sessanღ
  • theoIsac

jo jag fick varning, man får väl va lite försiktigare med vad man skriver i fortsättningen..tur att tråden öppnades igen iallafall:)

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler