• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Sweetie

Ok.. Hittar dock ingenstans på fox hemsida om att det skulle visas 2 ggr i veckan...

• Kaffekopp

Det stod igår! Att det skulle vara två avsnitt. Ett igår kväll och ett ikväll! =)

• ming

Bäst jag lägger till i mina favvisar!

Kossan af Svammel
  • theoIsac

hej, nån här..jag håller på att hämta hem en fil nu från xtvi men det verkar ta så lång tid, nån som vet hur lång tid det tar?

• riot

Förresten, det här med sändingstiderna. OC kommer inte att fortsätta sändas två ggr i veckan, att det sändes två ggr den här veckan var för att FOX ville veta vilken dag som skulle passa bäst för att få så höga tittarsiffros som möjligt. Det är ju normalt på torsdagar men nu ville dom pröva om onsdagen skulle vara bättre. Så framåt kommer det bara sändas 1 gång i veckan, får se vilken dag det blir!

• theoIsac

ahh tack för förklaringen, en som man förstår också för ovanlighetens skull:)

• riot

Isac04- Ja, det tog mig ett bra tag innan jag hittade nån som kunde förklara det så man förstår utan att kasta in massa tekniska termer så jag förstår vad du menar!

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler