• Anonym (PANK!!)

Pengar snabbt?

Någon som vet hur man kan tjäna pengar snabbt?

Behöver 2000 kr AKUT!
    Har ingenting jag kan sälja, ingen jag kan låna av, får inga lån....

Måste betala in min hyra i morgon för att slippa vräkas..
    Äter Oxascand för att döva min ångest, vad ska jag göra?
    Har 3 barn, hur det ska det gå för dom?

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Pengar snabbt?
  • Anonym

vet hur det är tyvärr kan jag inte ge pengar har nästan inga själv lycka till hur som
    tänkte faktisk stara en liknande tråd idag men vill inte bli kallad för *tiggare* så biter ihop  o kämpar så gott jag kan..lycka till

• markattan

vore kul o höra mer från TS!!!!

• Amie77

TS:

Jag förstår hur du känner dig.. vi kan prata lite om du vill... Min sambo lämnade mig med ett tomt konto och nu har jag ingen mat till mina barn,. har startat en egen tråd.. behöver råd från nån som kanske är i min sits... Soc hjälper mig inte.. har ringt och tjatat HELA dagen... vet inte vad jag ska göra... jävla svin till ex sambo man hade.. lämnade mig för en annan tjej och nu vägrar han ge mig pengar, vet inte ens vart han är.. Pratar gärna med någon annan och byter lite råd...

*gråter*

• Hint

Amie77 vilken tråkig sits du hamnat i!

Väldigt tråkigt att din sambo gjort på det viset...hoppas du hittar en lösning på de ekonomiska problemen inom kort! Har du några familjemedlemmar/vänner etc som kan ge en hjälpande hand? Kram

• Anonym

Hur går det för dig ts? Hoppas du får ihop till hyran, vet hur det är att vara pank

En ros till alla som gett ett bidrag till ts, vilka fina människor ni är!!

• Amie77

Hint: Nej tyvärr... mina föräldrar är döda sen år tillbaka, är ensam syskon och sambons föräldrar har "ogillat" mig från första stund, ringde till dom och berättade läget.. deras svar var.. Ja men vad trodde du Amy.. att vår son ville stanna hos nån som du.. jag bryter ihop.. skit samma om jag får svälta, men helvete heller att mina barn ska få gå igenom denna situation.. men som sagt alla råd tar jag hjärtligt emot... har ALDRIG varit utan pengar förut.. hur kan man göra något sånt här... jag fattar det inte...

• ying yang

TS, en fråga bara i all välmening, men du skrev att du satt på jobbet i eftermiddags när någon frågade om du hade dator och den kunde säljas, jag bara undrar vart är dina barn nu om du fortfarande jobbar? Är de hos pappan?

• Hint

Amie: Vilken onödig kommentar från hans föräldrar tycker jag. Behövs ju inte i detta läge kan man tycka. Men socialen borde väl hjälpa i en sådan situation? Jag är inte så insatt i ämnet men de måste ju kunna hjälpa en om man är i en sådan sits tycker jag!

Det är nog bara att ringa och 'tjata' på dem mera, för så där kan det väl ändå inte få gå till?

• Hint

Annars om du kan sälja nånting lite snabbt, eller gå till en pantbank med något som kan ge lite pengar?

• Amie77

Hint: Jo, jag hittade en gammal mobil från mitt ex sambo som jag satte ut på tradera.. *skäms på mig* men fan då.. jag måste ju få ihop pengar på nåt vis... Jo, men hans föräldrar är såna.. så jag blev inte förvånad... men visst blir man ledsen... jag och sambon har ändå hängt ihop i 7 år.. jag har verkligen ringt nonstop till soc idag.. pratat med flera olika, för jag trodde man kunde få hjälp där om man hade det som jag.. men fan heller... =(

Svar på tråden Pengar snabbt?