Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (PANK!!)

Pengar snabbt?

Någon som vet hur man kan tjäna pengar snabbt?

Behöver 2000 kr AKUT!
    Har ingenting jag kan sälja, ingen jag kan låna av, får inga lån....

Måste betala in min hyra i morgon för att slippa vräkas..
    Äter Oxascand för att döva min ångest, vad ska jag göra?
    Har 3 barn, hur det ska det gå för dom?

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Pengar snabbt?
  • Anonym

Jag fattar inte heller, alla dessa tiggeritrådar och folk lånar ut pengar utan att blinka. Hur många blir lurade här undrar jag!?

• Anonym (Blond)

Varför förutsätta att man blir lurad? Vart har medmänskligheten tagit vägen?

• Anonym (lika pank)

fått ihop till hyran?

har du inga räkningar-saker du kan avbeställa? säga upp?
    de fick vi göra.
    sagt upp tex mobilsamtal från hemtelefonen = 1000-2000kr tjänat. ringde mobil ofta. nu ringer vi det från våra mobiler=inte lika dyrt. och inte så ofta.
    sambon hade medlemsskap på front o fick boxer med posten. uppsagt=tjäna ca 200/3e mån.
    det gör mycket
    vi har ingen tidningh heller. fast de kan man ju dela me grannen om man vill

• EA1

jag hjälper dig gärna med, vart får jag tag på TS kontoummer?

• Anonym

Ni som skänker pengar till TS, skulle ni ge pengar till någon som tiggde pengar på gatan, inte såg ut som en uteliggare och som lovade att betala tillbaka?

• Anonym (lika pank)

fråga istället om de brukar skänka 100kr till cancerfonden? röda korset? sos barnbyar?
    eller bara till främlingar som lovar att betala tillbaka? som man aldrig träffat? och som är anonym på fl..?
    ger ni för att få tillbaka eller för att va snäll och bryr er inte om ni får tillbaka???

• EA1

ja faktiskt, jag gjorde det för några veckor sedan.

En man kom fram och frågade om jag hade en tjuga till bensin, jag gav honom 50.
    Skiter i vad han skulle ha dom i, men jag tycker att har man lite över så kan man dela med sig.

TS: Du behöver en bra advokat också, för din man om ni är gifta och ligger i skilsmässa måste betala halva din boende kostnad, och du hans. Likaså andra räkningar. Det är enligt lag!

PS. Glöm inte skicka ditt kontonummer till mig!

• lillan76

Jag ger bidrag till både canerfonden och köper uteliggarnas tidning oxå..
    ibland vill man ställa upp..

om någon vill ha kontonr så har jag det../sara

• ReRant

"Har ingenting jag kan sälja, ingen jag kan låna av, får inga lån...."

Datorn du skriver på borde väl inbringa en liten slant om du säljer den?

Svar på tråden Pengar snabbt?