• Anonym (PANK!!)

Pengar snabbt?

Någon som vet hur man kan tjäna pengar snabbt?

Behöver 2000 kr AKUT!
    Har ingenting jag kan sälja, ingen jag kan låna av, får inga lån....

Måste betala in min hyra i morgon för att slippa vräkas..
    Äter Oxascand för att döva min ångest, vad ska jag göra?
    Har 3 barn, hur det ska det gå för dom?

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Pengar snabbt?
  • lillan76

man kan väl låna på vissa lånäven med betalningsanmärkningar???

lan.compricer.se/hloan.php, vet inte om det hjälper, men titta där..

Kan du inte ta ett kreditlån på din bank,förklara..
    mvh sara hoppas det löser sig

• Lamilla

Lenne83: Jag kopierade detta kontonr ifrån TS. Så jag vet ej om det stämmer. Jag är INTE TS!!!!!!!! Men ni kan gärna sätta in pengar på mitt också.

• Anonym (lika pank)

TS. har du fått ihop till hyran??
    inte lätt att va utan pengar.
    jag måste till frisören, köpa nya byxor till mej, kostym till killen, o han ska med klippa sej innan dopet.
    visst kan en släkting klippa oss då tjänar man pengar..
    men byxor och kostym kostar.. jobbigt..
    längtar tills slutat av varjr mån så man får pengar fast de tasr slut lika fort hmm..

• Anonym (PANK!!)

Ja, det är mitt kontnr....

OM det är någon som kan hjälpa mig så vill jag gärna att ni skriver det här så att jag få tacka er och återgällda detta i framtiden när jag kommer på fötter........

Jag skämms något fruktansvärt men inser att jag måste göra detta för mina barns skull, det är tack vare ER som jag vågar.

I morgonbitti ska jag gå raka vägen till soc med mina papper och KRÄVA hjälp. Jag ska också ta med mina läkarintyg så kanske de försår hur jag mår över detta.

• Tingeling88

Kära vän!
    Jag har varit i exakt samma situation som du!
    Kyrkan kan säkert ge hjälp men jag tror ändå att socialförvaltningen är de bästa att söka sig sig till och du ska kräva en akuttid!!! Det bästa är att bara gå dit och sätta sig och kräva att få tala med ansvarig chef, att inte gå därifrån förän de ger upp. Finns det barn med i bilden så kan det inte vara så att de kan kasta ut dig på bar backe. Jag tycker även du ska ringa ditt hyresbolag och förklara situationen för någon i chefsställning där, min erfarenhet, och jag har arbetatat på socialförvaltningen, är att gå förbi underhuggarna och direkt högre upp. Om du kan betala så pass mycket som du säger att du kan så tror jag absolut inte hyresbolaget är omöjliga.
    Är du medlem i Hyresgästföreningen kan du även på tips och råd där, de finns på plats hela dagarna och brukar vara bra att ha att göra med.
    Lycka till!
    Tingeling

• Lenne83

du ska inte skämmas ett dugg, det är ju din fd karl som satt dej i denna situation, det är honom alla ska se ner på....jag måste tyvär ha ett namn när jag sa föra över mitt lilla bidrag till dej...förstår om du inte vill lämna ut..men jag vill så gärna hjälpa dej!

• Lenne83

eller nej föresten de va ja som missuppfatta allt, behövs inge namn :)

• Lenne83

nu har jag fört över min lilla slant, hoppas den hjälper på vägen iaf...hoppas det ordnar sej för dej!
    kram ( ps skrev från lelle83 i medelanderutan..)

• sholof

om man för över pengar, hur lång tid brukar det då ta innan mottagaren får pengar?
    Beror kanske från vilken bank man gör överföringen.

Svar på tråden Pengar snabbt?