Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (PANK!!)

Pengar snabbt?

Någon som vet hur man kan tjäna pengar snabbt?

Behöver 2000 kr AKUT!
    Har ingenting jag kan sälja, ingen jag kan låna av, får inga lån....

Måste betala in min hyra i morgon för att slippa vräkas..
    Äter Oxascand för att döva min ångest, vad ska jag göra?
    Har 3 barn, hur det ska det gå för dom?

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Pengar snabbt?
  • Ghost

Det kan hända vem som helst.
    Inget att skämmas för.
    Vem harinte haft det jobbigt med ekonomin ibland? Fast jag skulle ju gärna prova att ha mer än jag behöver...
    Här på FL kan man ju välja hur anonym man vill vara = bra. Då vågar man kanske lite mer.
    Lycka till och vet att:

Det är aldrig skamligt att be om hjälp!

• syd

Ts du bör nog ta ett seriöst grepp om soc typ att ta dig dit och förklara OCH framförallt göra så att soc kan komunicera med hyresvärden du kommer inte att bli vräkt på dagen

• Anonym (PANK!!)

Vad gulligt skrivet, Ghost!

Men jag vet inte om jag vågar............

• Ghost

Självklart vågar du!
    Vad kan hända? I värsta fall får du ingen hjälp eller stöd, i bästa både hjälp och stöd!

• Anonym (Heja!)

Hej, jag håller med, starta en "tiggartråd"! Du behöver inte skämmas, gör det för ungarnas skull.

• Anonym (PANK!!)

syd

Som det känns nu så känns det som om jag håller på att förlora greppet...
    NU kan jag verkligen förstå begreppet "gå in i väggen".. Jag känner mig handlingsförlamad, orkar/klarar ingenting. Ibland så känns det som om jag skulle vilja hälla i mig hela piller burken med Oxascand (skulle jag aldrig göra..)
    Jag orkar inte, jag klarar inte...

MEN jag antar att jag måste på något sätt, men det känns så jobbigt eftersom jag redan pratat med dom 2 gånger...

TACK, för att ni bryr Er, så skönt att få ventilera med någon utan att behöva skämmas, att kunna vara ärlig...

• Ghost

Vet du vad!

Jag ska till banken om ett tag (råkar ha en skatteskuld som måste betalas idag ). Skicka mig ett meddelande så ska du få ett litet bidrag, utan krav på återbetalning eller nått.
    Våga och vinn!

/Ghost

• Anonym

Håller med Ghost.

Det kan hända den bäste, och det kan bero på så många olika anledningar.
    Om man är en familj, och man delar på utgifterna, och man helt plötsligt står där själv med sina barn så blir ju utgifterna helt plötsligt nästa de dubbla. Det är inte all konstigt att man inte har råd till saker o ting.

Hjälp måste man få be om.

• syd

TS.. det är MYCKET svårare att säga nej till ett ansikte än en röst i telefon.. har du fått ngt skriftligt från hyresvärden ta isof med det til Soc OCH allt vad uppgifter du kan få loss från FK så Soc kan påverka Fk

Svar på tråden Pengar snabbt?