• Anonym (PANK!!)

Pengar snabbt?

Någon som vet hur man kan tjäna pengar snabbt?

Behöver 2000 kr AKUT!
    Har ingenting jag kan sälja, ingen jag kan låna av, får inga lån....

Måste betala in min hyra i morgon för att slippa vräkas..
    Äter Oxascand för att döva min ångest, vad ska jag göra?
    Har 3 barn, hur det ska det gå för dom?

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Pengar snabbt?
  • Ghost

Héj i tråden,
    rusar iväg till banken nu.
    Ses om ett tag

Ghost loggar ut....

• Anonym (PANK!!)

Sitter här och tårarna rinner.........
    Att det finns människor som vill hjälpa utan att man träffasts.. Finner inga ord, Ni är underbara..

Jag har alltid tidigare skänkt en slant till Barncancerfonden, men man kanske skulle ställa sig utanför soc och hjälpa behövande,,,

Jag är så tacksam! Önskar jag kunde återgällda det till Er alla.

• Lenne83

du kan ju alltid höra av dej när det ordnat upp sej, så man får veta hur det gick :0) kramkram

• SaraFalun

TS:

Jag är lika pank jag... har räkningar som ligger som jag inte kunnat betala.. sen tänker man alltid på sina barn.. men skämms också för att be om hjälp och brukar inte göra det... men det finns underbara männsikor som verkligen ställer upp... och det är guld värt... man rotar i skafferiet om man hittar något att ge sina barn.. hoppas det löser sig för dig... hade jag haft en krona över så hade jag skickat.. men ligger själv minus... :(

Kramar om!

• Anonym (PANK!!)

lillan76
    Man kan få bolån om man har betalninganmärkningar...

Lenne83
    Självklart! Jag lovar att skriva hur det gick.

Kram...

• Isabellesmamma

Ska också sätta in ett litet bidrag nu..det är ju vad man själv önskar att folk skulle göra om man var i din sits! så får du nåt från "E" vet du vem det är...
    hoppas allt löser sej nu! kram!

• Anonym (PANK!!)

Ska kila iväg och hämta mina barn och få kärlek!

Det är det som håller mig upp nu...

• Anonym

Jag förstår inte att nån vill låna pengar av främlingar. Ännu konstigare är det att folk lånar ut. Du kan säkert få hjälp av soc.

• Isabellesmamma

neej hann dom ta bort kontonr?? hann ju inte kopiera...  ts, om du vill och behöver så skicka privat till mej...

Svar på tråden Pengar snabbt?