Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
beibikär - va fint de blev!!!
Chaffisen hälsar ti all resenärer o tackar. (Han va ti Korv-Görans ida
)
Eitt dygn bakett reiso... ja tror int ja var ti na meir... he va vansinnit kul ti vara me. Men på väg heim fik ja hemskan hövovärk som siter i halvis än. E viri heilt däcka heila dan, men måsta ryck upp me ti kväldi tå vi sko ha nio-årskalas. Som tur vari "bara" force med familj, å ho va nästan lika slut som jag...
Jo vi måst noo ta i pånyytt nagang!!
Martea - ja ha int vari mig själv på hela dan ja heller. Trött o slut o huvuvärk! Dundra in två burana (som int hjälpt nå)o va o sjung i kyrkan i da, men ja tänkt no va de ska tänk, ja såg ut som ja vaka i en vecka... Men nu lagom ti kvälln så ha ja piggna till.
Ja he va verkligen kulin rejso vi hadd. He var no en repris. Å tack ti allihop som bidro ti trivseln!
hej hopp fallera: säg åt a at ha va no väälo ti fa ti korvgörans!!!
konvaljen -
Nämen visst va all vart krasslo...
...ja fick sjölv å migrän tå ja kom hejm...
He var ti lägs undi täcki mesama å så fick gubbi ta nattpassi...LYX HE!!!
Vart e fö mytzi för er? Ojoj, ni får vil upp er nutå! Nu ha ja slumra liti na minutre på ettmedda ja å, naleis hängo...å nu ska ja ga ligg..Men ja ha skicka fotona er nu, hoppas all ha fått rätt, he va hjärngympa igen ti få rätt foto åt rätt person, så int nar har feil ansikt..
Nu har ja å fått respons. He ir liti orättvist at bara ja har bildre åv all tå ni har bara åv er sjölv å kanske en kompis som ni entå veit ho sir ut...om int ni had kamera me föstås.
Förfrågan va om ja kan skick allihopas åt all. Klart ja sku kuna i prakitken, men i princip tycker ja at ni får avgöra sjölv om ni vil deil me er åv foto ert tå ni ha skåda e sjölv...beiss åv varar å bjud ut eje! Rader int foto från inbox, såläng du har e tär så kan du kopier i ti et nye meddeland å skick vidare åt nar som vila ha bildn din.
Sååå, gott folk, imoro svischar e ba i rymden tå österbottninga skickar fotona sina via näti åt varar!!
Natinati!
Jaa no var i kul e reiso o skryyp i shack,he var no ti hitt på fleir utflykte.
O som Martea sa e ja o dagen efter,men va ska int i reid up se