• Hallonröd

Alladin eller Paradis?

Nu till jul så är det ju vanligt med dessa chokladaskar. Jag undrar vilken du tycker är godast? Det är ju ljus choklad i P och mörk choklad i A så det hänger väl på om man gillar ljus eller mörk choklad. Själv föredrar jag ljus choklad men gillar Alladin ändå. Så jag äter båda men köper jag till mig själv så blir det Paradis Flört
    Innehållet är väl i stort sätt detsamma i båda askarna väl? Eller har jag fel nu... ...?
    Kanske du föredrar nån annan sorts chokladask/kartong? Finns ju ganska många att välja på Flört

Motivera gärna Glad

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-11 20:10:38:
    Nu handlar inte denna omröstning om ifall det är äckligt eller inte med sån choklad.

Du som har choklad som din passion och har släppt fram chokladfinsmakaren i dig...FINE...men "spy inte din galla" här... Tack!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Alladin eller Paradis?
  • Skarpa

Aladdin! mmm.... och körsbär i likör är godast, så jag brukar oftast få min favorit när det bjuds

...men JAG har kul, i alla fall!
  • Linda1976

Ingen av dem - jag vill ha handgjorda lyxpraliner från fröknarna Kanolds. Alladin är ju äcklig!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • tamate

Paradis har flest goda, annars blir det nougat, vit choklad, geisha eller belgisk choklad =)

• Anti75

Absolut paradis!! Gillar bara ljus choklad!! Men after eight och varför inte noblesse är ju oxå supergoda!

• Hallonröd
    Madam skrev 2006-12-11 19:54:42 följande:
    Aladdinoch här hemma slåss vi över körsbärspralinerna! brukar tiill och med köpa en extra ask med bara körsbärspraliner
    Glas skrev 2006-12-11 20:02:10 följande:
    Aladdin! mmm.... och körsbär i likör är godast, så jag brukar oftast få min favorit när det bjuds ...men JAG har kul, i alla fall!
    Gillar också krösbär i likör...annars brukar ju folk rata den biten...Flört Trillingnöt och fransk nougat är andra favoriter Räcka ut tungan
  • PeuraFamiljen

ALLADIN för sjutton....

• hillson

Ingen av dom..Äcklig choklad

• Licizzi

Älskar ljus choklad, hatar mörk så då e det Paradís som gäller Hur gott som helst

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
Svar på tråden Alladin eller Paradis?