• Hallonröd

Alladin eller Paradis?

Nu till jul så är det ju vanligt med dessa chokladaskar. Jag undrar vilken du tycker är godast? Det är ju ljus choklad i P och mörk choklad i A så det hänger väl på om man gillar ljus eller mörk choklad. Själv föredrar jag ljus choklad men gillar Alladin ändå. Så jag äter båda men köper jag till mig själv så blir det Paradis Flört
    Innehållet är väl i stort sätt detsamma i båda askarna väl? Eller har jag fel nu... ...?
    Kanske du föredrar nån annan sorts chokladask/kartong? Finns ju ganska många att välja på Flört

Motivera gärna Glad

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-11 20:10:38:
    Nu handlar inte denna omröstning om ifall det är äckligt eller inte med sån choklad.

Du som har choklad som din passion och har släppt fram chokladfinsmakaren i dig...FINE...men "spy inte din galla" här... Tack!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Alladin eller Paradis?
  • Sussie77

Aj f-n..kryssade för fel..ska vara Paradis.
    Hade glömt bort att det är mörk choklad i Alladin..jag gillar absolut mest ljus choklad, men jag råkade kryssa i båda.
    Kryssade innan jag läste resten av vad du hade skrivit =) så går det när man ska ha för bråttom =)

• Leli

Jag väljer båda

Äntligen är Emil här!!
  • Beckah82
    969803 skrev 2006-12-11 20:11:40 följande:
    HallonrödKrösbär,vad är det?
    Jag vet! det är lingon det!

Men just i detta fallet var det nog snabbhet på tangenterna bara
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Aia78

Aladdin är det som gäller här men paradis är bättre än att vara utan chocklad i juletider

• Hallonröd

När jag var riktigt liten så visste inte jag att det fanns två lager med choklad i askarna. Vet inte hur gammal jag var när jag upptäckte det och känslan när jag såg ett
    LAGER TILL...FörvånadRäcka ut tungan 

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    Beckah82 skrev 2006-12-11 20:23:31 följande:
    paradis är godare men det är snyggare med en Aladdin på vardagsrumsbordet i juletid ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Ja röd och snygg som asken är...Flört
  • Anknys

Paradis! Men After Eight är ju smaskens också!

• Dino78

Gillar ingen av dom mend et alternativet fanns ju inte och då får det bli Paradis, för jag gilar ljus choklad men långt ifrån alla soter som dessa askar erbjuder.

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Alladin eller Paradis?