• Hallonröd

Alladin eller Paradis?

Nu till jul så är det ju vanligt med dessa chokladaskar. Jag undrar vilken du tycker är godast? Det är ju ljus choklad i P och mörk choklad i A så det hänger väl på om man gillar ljus eller mörk choklad. Själv föredrar jag ljus choklad men gillar Alladin ändå. Så jag äter båda men köper jag till mig själv så blir det Paradis Flört
    Innehållet är väl i stort sätt detsamma i båda askarna väl? Eller har jag fel nu... ...?
    Kanske du föredrar nån annan sorts chokladask/kartong? Finns ju ganska många att välja på Flört

Motivera gärna Glad

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-11 20:10:38:
    Nu handlar inte denna omröstning om ifall det är äckligt eller inte med sån choklad.

Du som har choklad som din passion och har släppt fram chokladfinsmakaren i dig...FINE...men "spy inte din galla" här... Tack!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Alladin eller Paradis?
  • Kojje

After Eight är godast tycker jag, det är den perfekta chokladbiten!

• Chutzpah

gah.

Det är den äckligaste chokladen som finns. Borde inte ens få kallas för choklad. Livet är ju helt enkelt alldeles för kort att äta sådan skitchoklad.

blä

• Madam

Aladdin

och här hemma slåss vi över körsbärspralinerna!
    brukar tiill och med köpa en extra ask med bara körsbärspraliner

• Granbarr

Köper nån som heter "Favoriter" eller "Favoritblandning" typ.
    Mycket godare choklader i den!

• Mumin

Tycker att båda smakar mystiskt konstgjort och lite plastigt, bläh! Föredrar Lindts mörka 70% eller dyra tryfflar!

After all... tomorrow is another day.
  • Hallonröd
    Chutzpah skrev 2006-12-11 19:52:59 följande:
    gah.Det är den äckligaste chokladen som finns. Borde inte ens få kallas för choklad. Livet är ju helt enkelt alldeles för kort att äta sådan skitchoklad.blä
    Du behöver väl inte vara så sur...?...ät den choklad du vill, ingen tvingar dig till nåt
    annat...
  • 969803

Gillar Alladin mest. Den brukar vi köpa till jul.
    Annan choklad jag gärna köper till jul är Anton Berghs marsipanlimpor eller dom där mumsiga runda kakorna med marsipan/´körsbärslikör/choklad *mums*

• mami too

* Paradis så klart!!*

Svar på tråden Alladin eller Paradis?