• Hallonröd

Alladin eller Paradis?

Nu till jul så är det ju vanligt med dessa chokladaskar. Jag undrar vilken du tycker är godast? Det är ju ljus choklad i P och mörk choklad i A så det hänger väl på om man gillar ljus eller mörk choklad. Själv föredrar jag ljus choklad men gillar Alladin ändå. Så jag äter båda men köper jag till mig själv så blir det Paradis Flört
    Innehållet är väl i stort sätt detsamma i båda askarna väl? Eller har jag fel nu... ...?
    Kanske du föredrar nån annan sorts chokladask/kartong? Finns ju ganska många att välja på Flört

Motivera gärna Glad

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-11 20:10:38:
    Nu handlar inte denna omröstning om ifall det är äckligt eller inte med sån choklad.

Du som har choklad som din passion och har släppt fram chokladfinsmakaren i dig...FINE...men "spy inte din galla" här... Tack!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Alladin eller Paradis?
  • Hallonröd
    Tigger is a she skrev 2006-12-11 21:00:35 följande:
    "Aladdin är en chokladask? som tillverkas i Upplands Väsby av Kraft Foods under varumärket Marabou. Innehåller, till skillnad från Paradis praliner med både mörk och ljus choklad."susning.nu/Aladdin
    Ok....skumt att jag aldrig tänkt på det....*hahaha*....
  • Peztis

Gillar alla bitar i stort sett men dyker genast på körsbär i Alladin!

• septbebis

Paradis. föredrar ljus choklad.

• Snusmumrik

Paradis är bäst... eller ja, finns jo godbitar i Alladin oxå...

men som flera andra har sagt, visst är det väl inte bara mörka bitar i Alladin???

• septbebis

Japp, finns även ljusa bitar i Alladin.

• LillaÄrtan

Nej,som ovan i tråden har skrivit så är det blandade. Mörk & ljus choklad. Har en föramför mig just nu *Mmmmmums*

Svar på tråden Alladin eller Paradis?