Stor kattras
Undrar om någon vet vad den största tama kattrasen heter?
Finns den här i Sverige?
Var kan man få tag på Den?
Undrar om någon vet vad den största tama kattrasen heter?
Finns den här i Sverige?
Var kan man få tag på Den?
Hoppas dom används i avel då om dom har en så fin vikt. På utställning har jag alltid fått höra att mina är stora och kraftiga. Synd att inte praktexemplaren syns på utställningar.
Nej dom används inte i avel utan dom är kastrerade. Hon har dom bara för sällskaps skull. Hur hon nu hinner med det med 11 katter, 5 hästar, 2 hundar, ett marsvin och en kanin? Men men, vem är jag att döma
Jag har själv aldrig varit på någon utställning och jag har blandraskatter så jag är inte så bevandrad på det området Jag håller mig till de fina färgbilderna i böcker och på kattsidor på nätet
Angående vad som stod i Bonnier... jag kan tänka mig att Maine Coonhanarna kan väga lika mycket som Ragdollshanarna. Men det stod inget om det tyvärr. Någon annan kanske har fler källhänvisningar att dela med sig av
tack för alla tipsen, men jag har för mig att det ska finnas någon katt som är lika stor som Lo katten, eller har jag fel?
Jag vet att dem ska kosta skjortan.
Det är maken som är nyfiken, för han kan tänka sig en sådan.
Medan jag tycker om Ragdollar.
LOKATT!!!!?? oj oj skulle inte villa ha en sån kisse inomhus!! Dom är ju stora som en labrador! Tror inte att det är tamkatter.
Oj nej det tror jag inte man vill ha Jag tror faktiskt inte det finns. Men om det finns så tror jag att det är någon korsning av stor tamkatt och en vildare katt.
Jag bor på landet och här har vi lokatter som smyger runt knutarna. Dom är mer skräckinjagande än vad man kan tro. Jag har bara sett en sådan men den kändes enorm när man väl såg den! Det var inte som att se den på Skansens djurpark direkt.
Tänk att ha en kisse stor som en lokatt i sängen, och jag som tycker att mina trängs
Grisling Men herre GUUUD!!
Fast den ser lite halvfejkad ut .
Men åter till ämnet: tydligen ska amerikanska ragdolls vara grymt stora.