• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

låter great få se då om vi kna locka flera med niklas vet jag kan då. så 3 st hittills då.

• Wedde

Va´segt det var här då!! Det får väl bli Niklas, du o jag då Patrik .Skämt å sido, jag är rätt dålig på att skriva själv, det är så mycket annat att göra än att sitta framför skärmen. Har ni sett Eskilstuna mammornas tråd?, över 200 sidor.
    Nu ska jag iväg å köpa några eluttag, tvättstugan ska bli färdig.
    Ha en härlig kväll.

• Patrik72

heheh vi är inte lika skriv sugna som tanterna hehe ,dåligt med skrivandet här men blir vi bara 3 så får vi väl festa för 10 st.Så hur gick det med tvätt stugan blev allt klart ....

• swartling

jag hakar på ett antal öl går nog ner Oskyldig

• NiklasG

Ja hur har det gått för hobbyelektrikern? Bidde tvättstugan bra?

• Wedde

nja, slappheten vann igår igen. Ska försöka få ända ur vagnen i helgen. Tanten gnäller, men renoveringslustan lyser med sin frånvaro. Det är inte bara elen som ska inkopplas, bänkskivor m.m ska också upp. Men allt ska vara färdigt tills "sladden" kommer.
    Ska vi bara "öla" eller ska vi ta ett parti bowling först, mig spelar det ingen roll, men bowling är kul.
    Nu ska jag luncha sen är det två möten, suck.
    Ha de´.

• Patrik72

Bowla funkar också men det kan vara svårt att få tider men man kan ju testa.Vore grymt kul finns ju bira där också hehe

• NiklasG

Ska försöka haka på den 9:e vet inte om det är något inplanerat där men tror inte det.

Idag var vi riktigt nyttiga. Gick från Valhalla till Hydrotrim och körde babysim. Molly tyckte det var roligt. Sen gick vi hela vägen hem igen. Snacka om promenad. Så ikväll kanske man är värd en öl elller virre :D
    Skönt att promenera i vinterkylan så länge man är rätt klädd.

Nä om man skulle ta och jobba vidare nu.

Ha det boys!

• NiklasG

Hmmm tilägg. Såg just att det är ICE kurs den helgen. Så jag får ta det lungt med ölen om jag ska med den 9:e
    Så blir kursen av ska det filmas en del under ytan

• digamond

Vilken lyx ni har där hemma nu med snö o kyla ..
    Saknar den som fan just nu och har massa hemlängtan.

Vilket liv det vart i denna .. från att vara 2 svar en bra tid :)

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna