• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

Jäklar va hurtig du är niklasG jag borde också försöka röra på fläsket. ingen som är sugen att lira badminton eller tennis, kanske en dubbel av nått av det .

• swartling

badminton det låter kul ska vi ta o boka en bana eller vad tycker du patrik ?
    fast vi får inte glöma bowlingen o ölen

• P E T

Det låter ju rickigt trevligt=) Hehe

• NiklasG

Patrik72, Jo hurtigt var det och riktigt skönt efteråt. Fast nog hade en bekväm varm bil varit nice det med

• Patrik72

hehe vi är lata vi...vad säger ni jag och swartling utmanar 2 st till i badminton, vilka vågar ?

• swesse

Bra id'e! Jag är på att utmana dem! Saknar en partner för tillfället. Jobbet har dock en stående tid som vi kanske skulle kunna nyttja, om fredags kvällar fungerar för er?

• Wedde

Ja e me, behöver bli av med "skengraviditetsmagen". Jag vilka kvällar som helst. Kan även fixa tider på jobbet. Vi har en tennisplans stor gymnastikhall högst upp i WM-data huset (Fort-F). Tråkigt att man inte utnyttjar den mer. Ren lathet.

• NiklasG

Nu har du chansen Wedde, det finns ju två utmanare på badminton Bara ragga upp en badmintonspelare till så är saken biff

• Patrik72

jag är med på fredagar inga problem alls. vore jätte kul o gud va träningsvärk man ska ha sen. oj oj

• Patrik72

Jag har vart aktiv idrottare i hela livet men sista 3 åren har man degat ner sig totalt.Tennis,innebandy fotboll alla boll sporter.vore fint att fp röra på sig igen

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna