• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • digamond

Men jag då? :)
    Fan skulle gärna vilja vara med och kasta lite klot!
    Men blir svårt...

• Patrik72

ska vi lira badminton så behövs det en gubbe till kom igen nu pappor....

• swartling
    digamond skrev 2007-02-03 23:23:17 följande:
    Men jag då? :)Fan skulle gärna vilja vara med och kasta lite klot!Men blir svårt...
    det är lungt bjudet du så kommer vi nog alla och bowlar hos dig Skrattande 
  • Patrik72

hehe fixar jag det kan bowla på toan hiihih

• Wedde

Go kväll i stugorna. Jag tog mig friheten till att boka jobbets hall (om det blir badminton) tiden är 19-21 nu på fredag. Kanske lite sent men det var enda tiden som fanns. Blir det bowling istället så bokar jag av, inga problem. Ha de´gött ikväll.

• swartling
    Wedde skrev 2007-02-04 18:36:02 följande:
    Go kväll i stugorna. Jag tog mig friheten till att boka jobbets hall (om det blir badminton) tiden är 19-21 nu på fredag. Kanske lite sent men det var enda tiden som fanns. Blir det bowling istället så bokar jag av, inga problem. Ha de´gött ikväll.
    det funkar för mig i alla fal med badminton
    se om det kommer fler
  • Patrik72

låter kul hoppas vi kan skaka fram en kille till då¨ så vi blir 4. jäklar vilken träningsvärk jag ska ha efteråt.

• NiklasG

Badminton kanske... Är snuvig så in i vassen just nu. Men kanske till fredag ska jag vara frisk. Kan spela lite med er om det inte dyker upp någon annan. Men bira skippar jag. Måste vara fräsh inför dykningen på lördag och söndag.

Så jag meddelar senare i veckan om jag kan eller inte. Försök hitta någon annan om ni kan så jag slipper

• Patrik72

låter bra tror ej det blir nån bira på fredag blir nog bara badminton. vi tar ölen en annan fredag .man kan juu inte äta hela kakan på en gång-man måste spara lite också hehe

• Patrik72

Vilken hall har du bokat eller rättare sakt vart hehe var det volvos egna hall ?

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna