• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swesse

Bra, då är saken biff.
    Fredag nästa vecka ser det dock mörkt ut att få tid, någon som hade en annan kvällstid i veckan?

• Patrik72

annars bokar vi en tid i bollhuset vid munktell nästa fredag vore kul.

• swartling

är det någån som vet vad det kostar på munktell ?

• Wedde

Jag kan kolla på jobbet. Vilken tid (klockslag)? Fredag 2/2 eller är jag helt ute o cyklar! Hur många blir vi? Fick det till 5st. Lunchdax, kikar in lite senare. Ha de´

• Wedde

Hej igen! Hallen är bokad till kl21 nu på fredag, blir det för sent efter det? Jag kan åka ner till kontoret ikväll o kolla om andra tider i veckan o nästa vecka. Vilka dagar går ej?

• Wedde

Ett förtydligande. Hallen var bokad av andra nu på fredag.

• Patrik72

jag och swartling det är 2 st sen wedde swesse

har jag glömt någon ?

• swesse

Hej
    Jag tror att det var ett missförstånd från min sida.
    Vi har en stående tid KL 16-17, lite flexibel. Men vi ska få nycklarna till nya villan på fredag EM, så jag har ingen större lust att spela då.

Jag ställer annars väldigt gärna upp och spelar en annan fredag eller varför inte en annan vardag.

• swesse

Munktell kostar för övrigt 50kr/h vardag innan 17 och 100kr/h efter 17 och på helger.

Vår tid på jobbet används inte så flitigt just nu då vi alla jobbar ganska mycket, därför finns det stor möjlighet att vi skulle kunna utnyttja tiden. Den är oftast möjlig att förflytta och för egen del passar det vanligen bättre efter KL 19.

• Patrik72

Okej låter toppen om vi kan ta din tid på jobbet att lira.ska vi satsa på nästa fredag då ? klockan 19.00 alltså 9 februarie kl 19.00 funkar det

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna