• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Funkar alldeles utmärkt för mig. 9/2 19.

• swartling

Funkar för mig med den 9/2  kl 19,00  Och patrik Grattis till lilla gubben jonathan

• NiklasG

Ett förtydligande ang munktells priser. Nya priser gäller från i år.
    100:- 17-19
    130:- 19-20
    120:- 20-21
    110:- 21-22

om jag nu minns rätt. Krångliga priser om ni frågar mig. Men om man bokar tider med avtal får man rabatt.

Tillbaka från Helsinfors idag. Vi hade en trevlig resa även om det är lite bök med vagn och barn, Helt klart värt det! Tog spårvagn till SeaLife och tittade. Åkte spårvagn tillbaka hela vägen riktigt trevligt.

• teller

Tjenare Grabbar !

Nu är jag tillbaka efter flytten.
    Så ni ska spela tennis , hur blev det med bowlingen och ölen då ?
    Är det nedlagt eller ???

• Patrik72

hehe nej det var badmninton inte tennis, tror vi missförstår varandra på ala håll. klart vi ska bowla o bira också för dom som vill. gick det ej att få tid på någon av ers jobb en fredag ? annars kostar 130 kr /tim i bollhuset så är inte det mycke delar på 4 personer.

• Patrik72

KFUM har en hall i vilsta jag har varit orförande i deras innebandy sektion. tror vi betalade 30 kr /tim där skulle kunna kolla om det får att boka nån tid där

• Wedde

Go morgon. Nu börjar det bli rörigt här.
    Nu måste vi reda ut det här. Bowla, bärs o badminton,hur många blir vi ???? Nån får ta tag i det här. Jag kan alla kvällar (tror jag) i dagsläget. Och jag är med på allt. Pengar är mycket men inte allt. Kikar in senare under dagen. Måste börja jobba. Ha de´.

• swartling

För min del är fredagar, lördagar o söndagar enda dagarna/kvällarna jag kan...

Blir det nån av de dagarna så är jag absolut med på bowling, bärs & badminton

• swartling

Passar den 9/2 för alla? I så fall kan vi ju börja med att boka dag o sen kolla vart det är ledigt för badminton...

• Wedde

Passar alldeles utmärkt för mig.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna