• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

kom igen nu vi behöver 1 gubbe till tror inte min polare kunde imorgon heller. någon annan som har kompis som kan följa med ?

• NiklasG

Ledsen boys. Kan inte spela i morgon. Inte riktigt kry ännu och jag har elever på lördag, söndag så det måste gå i första hand.

Hoppas ni hittar någon som kan spela med er.

• Wedde

hmmm, hoppas att det går bra Teller. Vi andra då?? blir det något tro, jag har kollat runt bland de få kompisar jag har och varenda en är upptagna med ngt. Kan inte vi som är kvar köra snabba singelmatcher, ja menar, kondisen är inte så hävlig i dessa dagar. Hör av er. Vi kan träffas strax före sju i hörnet av Wm-data huset, mot Vårdcentralen City, vet alla var det är då??, jag är ute o surfar så jag kikar in lite då o då. Ha de´så länge.

• Patrik72

vi kör på oss 3 då om inte en polare till mig kan haka på. ja har rygg skott så nu har ni i alla fall en chans hehe

• Wedde

Bra, då ses vi imorn kväll då. hittar ni??

• swartling

TELLER lycka till med frugan o den lille hoppas att alt går bra

• Nackas Hörna

Här är en stolt Pappa till en 1-åring(den 12e Februari)och jag bor också i Hällby, världen är allt bra liten. Jag återkommer till tråden när jag fått fart på min sida hursomhelst ville jag bara säga lycka till teller!

• Nackas Hörna

Förresten när jag endå sitter och knappar på datan så kan jag iallafall ge ett förslag värt att överväga.

Någon som varit på barnlandet(kanske heter leklandet?)som ligger vid kungsgatans vårdcentral eller gamla Blå för er partyprissar, vet ni vad jag menar?. Brukar oftast vara min sambo som åker dit med sina vänner men jag och en vän åkte dit och jag måste säga att det var en riktig succe. Riktigt avslappnad miljö med mycket nöje för barnen, kanske vi pappor kan mötas där någongång?.

Jag har för övrigt inte många vänner överhuvudtaget eftersom jag är ursprungligen från Västerås och endast bott i E-tuna sedan vintern 2004 och dom jag känner här har inte barn själva. Skulle vara riktigt kul att träffa andra farsor här i stan för exempelvis en öl nere på Olearys när det visas någon bra match, ja vad som helst egentligen bara man får komma ut lite mer.

Och återigen, lycka till teller.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna