God lördag, hur går det för Torris undrar jag. Senast hon skrev verkade något vara på gång...
Tack för fikasällskapet igår! Filmen var otäck men bra (Pans labyrint) och jag lyckades hålla mig vaken. Däremot var det riktigt obekvämt att sitta i en biostol i två timmar. Särskilt efter att ha vräkt i mig en massa mat på O'Learys innan och med ett par trånga gravidstrumpbyxor över magen. Nu blir det nog inte mer bio på ett tag.
Vi kom hem vid halv tolv, och sen sov jag oavbrutet till klockan 8, var uppe och kissade och sov vidare till halv elva!!! Nu har vi ätit frukost på Årstas kondis och jag håller på att somna i soffan. Gslet trött. Kanske för att mina järntabletter tagit slut? Gick till apoteket efter frukost för att fylla på, köpa den där nät-bh:n och lite andra glamorösa produkter men det var stängt på lördagar.
Swenlish, mitt härliga ont i sidan har spritt sig till den andra sidan också
Känns som magknip fast på fel ställe, och det går INTE över när jag står upp. På plussidan är att jag får god övning på att andas. Dessutom börjar mina fingrar svullna mer och mer.
Nu ska jag sluta gnälla och lägga mig på soffan med min lättlästa deckare i stället
Ha en bra dag.