• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • bianca2

Tack för alla gratulationer. Jag håller tummarna för att när jag loggar in imorgon har MINST tre av er fått en liten bebbe!
    kramar

• Swenglish

Soffis- aha, det låter ju nära! NÅN mer av oss måste ju få innan BF! Spännande!

Lillen- tack, då slipper jag stiga upp!

ja, kom igen nu alla, en bebis tills imorgon ska vi väl få till???

• Sole

Swenglish
    tackar tackar
    apropå gå över pratade vi om det igår och maken vill att jag mentalt tänker att jag kommer gå över annars blir jag ledsen och det blir jobbigt, men hur sjutton ska man tänka bort att den kan komma i tid??

Lider med er alla som gått över, nu får era bebisar komma!!!

Soffy
    stackars dig som varit sjuk, värsta mardrömmen är ju kräksjukan!

Lillen
    jag addar dig, är inne nu och då på msn

• Sole

swenglish

sov gott och imorgon vill vi ha rapport att du är på väg in, hör du det ??!!!

• murgrönan

Åhhh, lyllos majlinsa! Då fick vi vår bebis idag då! ja, för inte är det min tur, det känner jag
    Måste åka in till stan idag och handla sportdryck, lavemang och en nättopp på apoteket. Jag köpte en i medium i förra veckan,men den kändes alldeles för trång så det blir en large också.

Börjar kännas lite pirrigt att sätta sig på pendeln och skumpa men jag blir alldeles för uttråkad annars, orkar inte vara hemma hela dagen.

Annars mår jag bra. Är lite smått illamående sedan ett par dagar och är lite konstig i magen. Ett tecken på att det är på G !!!!!??

Hur mår ni andra??

• cirpen

Hej Hopp!
    Cillas kompis Marie rapporterar igen:
    Hon blev akut inlagd på kvinnokliniken igår, pga infektion och hög feber. Kan vara bröstböld eller ks-infektion. Hon tipsar om hur viktigt det är att ni lär er amma rätt för att slippa detta!!!

Grattis till alla nya underverk.

//Cirpen
    genom kompis Marie

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3