• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Ja, för min del behöver det inte vara Sickla, fika kan jag göra varsomhelst! Jag fikar gärna i stan så kommer jag bort härifrån, är rätt så ofta i Sickla ändå. Jag tänkte mest att det är ett bra ställe för barnvagnsfikor för att det inte är så mycket folk där i veckorna.

lillen- jo jag vill ju fööööda snart! Men din omröstning gav ju inte direkt en uppmuntrande prognos om när jag kommer att föda...

vivs- ja, de sa på Sös att senast den 14 mars blir jag igångsatt, så det är väl det datumet jag få fokusera på och lita på att allt är bra inne i magen.
    hmmm, trappor säger du? Ja, det är väl dags att börja med olika metoder nu, ananas, sex, trappor, vad mer?

Kände mig plötsligt ledsen och orolig, för min del gör det inte så mycket att gå över tiden med flera veckor bara beisen mår bra! Och hur kan jag vara säker på att den gör det, att det finns fostervatten kvar osv?

• Björklöv
    Lillen - Ja, du har väl kanske tio meter närmare eller nått sånt
  • bianca2

jag fikar gärna med er imorgon. och jag har gärna sällis med er lillenlillen o björklöv! gärna på eftermiddagen men det kanske inte funkar för er?

• Lillenlillen

Imorgon är det fredag (måste bara påminna mig själv), då ska jag på den där utförsäljningen av bebiskläder i Häggvik kl 11 men sen (typ efter lunch) är dagen fri för fika till sena natten

Sickla funkar absolut, inte varit där förut!

• Lillenlillen

Och här är inbjudan till utförsäljningen... Det är Name it barnkläder bland annat...

Massor av nya plagg ur

VÅRENS PROVKOLLEKTIONER 

Bestsellers Lager   (bredvid  Ahlsells)

ADRESS: Hammarbacken 6A, Häggvik   (Sollentuna) 

Öppet   11-17        
    Fredag 2 Mars                      

Lördag 3 Mars             

Söndag 4 Mars            
    Obs:endast kontant betalning

Alla Jeans 150:-       Fodrade vinterjackor  200:-             Fodrade Barnoveraller  100:-

Massor av nya barnkläder.    Herrskjortor 100:-        Barntrikå 30.-     Träningsoverall 50:- 

Vårens modeplagg från alla våra kollektioner.       Obs. Bara ett ex. av varje 

• bianca2

efter lunch blir bra. de ska ju komma m soffan imorgon och min kille ska vara borta o besiktiga hans skruttiga bil (kommer aldrig gå igenom) så när han kommit hem runt ett kanske så kan jag dra.

• Zul

Hej, Sickla köpkvarter än min nya upptäckt, vilket ställe (bor rätt nära)! Allt finns ju där! Det värsta är att man adrig behöver åka in till stan... Granit, Designtorget, Stuk, caféer. Vi brukar oxå handla där på Ica!

Jag kan oxå tänka mig en fika där imorgon... Ska bara kolla om jag kan ha bilen. Har lunch inbokad på Söder, men eftermiddagen är fri.
    Ser fram emot maratonfikor där sen med vagnarna... och så kan man väl gå till Sickla sjön? Oj vad man längtar efter bebis nu! Tiden släpar sig fram. Hoppas det är dags snart Swenglish, tappa inte modet, snart är lill*n här. Det är ju väldigt vanligt att man går över tiden, med det är ju JOBBIGT!

Frill: vad skönt att 120 är ok i hjärtljud (har alltid leagt på 130-140 annars). Gud vad man nojjar.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3