Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
nä är det sant?
finns det nån glasfärg som håller när man diskar? känns ju som att det är en förutsättning...
nä är det sant?
finns det nån glasfärg som håller när man diskar? känns ju som att det är en förutsättning...
halloj!
fick inte så mkt som jag ville ha gjort idag *suck*
orkar inte heller laga mat ikväll så det blir äggmackor och vaniljyougusrt med banan i.
Lillenlillen
tack snälla för länken, detta ska jag beställa, möhippan är inte förräns den 28 april
Åh vad irriterande! Jag skrev ett långt inlägg och sen så kom det inte med :- [
Swenglish
Tack för tipset om Sickla! Vi brukar hänga där ibland då vi storhandlar på ICA. Har tänkt att kika på gallerian där men det har aldrig blivit av, är det trevligt där?
Frill
Hoppas du sedan kunde somna om!
Swenglish
Undra ifall det finns folk som på allvar köper sånna nappar?
Vi hade ju en diskussion innan om amningsbh:ar. Hur många av er har köpt innan och har ni då gått upp i storlek?
Känns ju inte som det första man vill göra är att gå och prova bhar efter förlossningen?
Hittade några på Lindex som jag inte provat ännu, men det fanns ju upp till storlek F och jag har ju D/E i vanliga fall så det borde väl funka??
Kanske inte ens finns större??
hmmm kanske Cirpen?
Hellur
jag förstår att du blir arg och du har all rätt att säga nej UTAN dåligt samvete!!
Tyvärr händer sånt där allt för ofta och det är ingen som kommer tacka dig ändå.
Gå nu hem på fredag och var verkligen ledig även i huvvet from nästa vecka!
Du har haft väldigt lång framförhållning, enligt lag måste man säga till 2 månader innan man vill gå hem
Swenglish
idag är ju första mars så du har verkligen kvalificerat dig in i den marstråd du startade
Hoppas h*n bestämmer sig för att komma snart!
cirpen
tack för alla bra tips, det är kanon!
mina bröstvårtor är superduperömma redan nu, kan tänka mig hur det kommer kännas sen!
Swenglish
fika i Sickla låter ju jättebra
jag hade gärna fikat imorgon också, men den där jä**la tentan på lördag ger mig dåligt samvete HELA tiden....
har liksom inte kommit igång ännu *suck*
halloj tjejer!
Önskar verkligen att jag kunde fika med imorgon men plikten kallar desvärre!
Om ni inte alla beslutar för att föda under helgen vore det trevligt med fika nästa vecka, då är jag fri och ledig!
Inhandlade 2 st amningsbehåar idag, 85F, de tär ju helt galet stort!!
Passade nu men passade även när jag stack in knuten näve i den för att se att brösten kunde passa även när de växer och det funkade.
Swenglish
jag tror verkligen inte du behöver vara orolig, man känner nog direkt om det inte står rätt till i magen och glöm inte att förr i tiden gick folk över typ en månad och bebisarna kom ut friska och krya
Kör alla knep på en kväll så kanske det händer nåt!