• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Zul
    vi hade planerat att gå på SÖS-föreläsningen idag men kände att det skulle nog vara lite "kaka på kaka"

sa dom där alltså att det börjar bli fullt där eller?
    Men de skickar väl folk till tex KS eller Huddinge eller är det utanför stan de menar?

Länken till acers hemsida hittar du under beskrivningen jag skrev om mediacenter, sitter faktiskt just nu och kollar på top model OCH surfar samtidigt

• Sole

pippil8

på majlinsas sida fanns det länkar till hennes externa blogg, alltså inte FL-blogg och där fanns det bilder på William

Själva har jag också ätit alldeles för mkt idag, var på Helenes krog (och de har ju verkligen JÄTTEsmå portioner så jag åt både hamburgare och marängswiss

Hoppas det blir bebisar för er snart Swe, lillen, murgröna, vivs och lillie (fast hon har ju inte varit inne här nu - är hon kanske på sjukhuset?)

• Sole

Frill

åh så spännande!!
    hoppas det är på G för dig!

Fika på fredag (imorgon) låter bra tycker jag!
    Sole
    Bassekatt (?)

Vilka andra var sugna?

• Sole

Sannixx

det hade varit supertrevligt om du och Ida hade kunnat följa med, men det är full förståelse för att ni inte kan just nu.

Tänk på att vi har ju hela senvåren, sommaren och hösten på oss att fika så kaffet sprutar ur öronen

• Sole

Swe

jag hinner inte med fika idag, ska luncha med en kompis vid Skanstull och sen uträtta lite ärenden, men gärna imorgon!

Viv och swe
    klart ni får vara avundsjuka! det är jag också fast jag har TVÅ veckor kvar till BF

• Sole

Swe
    du vill väl antagligen inte föda imorgon på din födelsedag?
    Vore ju typiskt om det blev så!

Ang. lunch/fika
    jag fikar gärna imorgon eller äter lunch, men denna gång byter vi nummer med varandra så det inte blir som förra gången!

Vivs
    usch är det så himla fullt?
    När ska man ringa in egentligen til förlossningen?
    Då flera av er haft ordentliga förvärkar så länge lär det ju dröja innan man fattar att det är på "allvar" - lite som att bebisen ropar vargen hela tiden

• Sole

Lillenlillen

hoppas du inte ska in o föda på killens födelsedag, vänt atill måndag tycker jag

Björklöv
    tecekn på när förlossning startat tycker jag förut var värkar - men det verkar ju som folk går omkring och är öppna flera centimeter flera månader innan och inte åkte in (hände min kompis) , har kraftiga rätt regelbundna värkar, sipprar vatten etc - ingen av dessa skäl verkar ju vara tillräckliga för att man ska åka in ju - så hur sjutton ska man veta??

*SUCK*

• Sole

vivs
    Du det där verkar ju defenitivt inte vara något falskt alarm, hoppas att det är på G nu!!!

Jag kan inte fika imorgon, ska hem och pigga upp min syster som har opererats idag, men gärna en fika nästa vecka!

Fika i Sickla på fredag:
    Bassekatt (?)
    Pippil8

• Sole

murgrönan
    grattis till löneförhöjning!

Swe
    om du inte loggar in imorgon så grattis på DIN födelsedag!

Frill och vivs
    ser fram emot att få höra rapport om era bebisar sen

nu ska jag fixa lite middag, ha en bra kväll allihop!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3