• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Cirpen

hoppas det går bra idag och tack för nyttig info!
    Bröstvårtorna är sjukt ömma redan nu och man undrar ju hur det kommer gå i vilket fall som helst!

Hur många är det som skall luncha idag?

• Sole

Swenglish

är du säker?
    kan inte bebisen ha halkat ner under sängen eller nåt??

• Sole

Cirpen

kollade i vår namnbok vi har hemma, emn det finns inte så många tjejnamn på J och end el hade du ju rensat bort...återkommer om jag kommer på nåt riktigt bra!

Jag drömde inatt att slemproppen hade gått (ioförsig var det "slemmigt" vid två tillfällen när jag var på toa igår kväll) och vi åkte in till förlossningen, det räknas väl som tecken?

SEn har jag haft minimala mensvärkar, nästan så små så jag undrat ifall det är inbillning, fast behöver man ha massa förvärkar innan det sätter igång?

• Sole

DET ÄR ETT TECKEN!!

ett tecken på att vi alla kommer få barn närmsta dagarna

• Sole

härmed beställer jag följande:

Förlossningen börjar med en god natts sömn och frukost på sängen

Småpysslar under fm hemma, äter lunch och sen börjar värkarna på em (de gör inte så ont)

Ringer maken - vi åker in runt 16-17-tiden och hinner installera oss på Sös. Sen börjar helt plötsligt krystvärkarna och det enda som behövs under hela tiden är lustgas.

Efter ett par krystvärkar är han född!

• Sole

"Gick in och kollade på Emmaljunga city cross java"

jättefin!
    Vem mer än Frill skulle ha den?

• Sole

hellur

så var det ju

vi har haft vår vagn hemma nu i två veckor och jag ser verkligen fram emot att använda den

Blev det nån lunch idag månne?

Både lillenlillen och Swenglish är urloggade

• Sole

har läst den här förut, men den är rätt kul

Bäste bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 1 vecka. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum ****** (se bilaga 1, UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma

• Sole

vi kanske ska flytta lunchen då så många hoppat av?

Måste tipsa om en helt underbar kräm för er som är svullna om fötter, ben och har ont i ryggen.
    Köpte på Axelsons spa igår en Kerstin Floran-kräm som heter Kruter Fuss balm, helt underbar då den även fungerar lite som liniment

• Sole

Lillie

spännande! (enda gången som man tycker det är "spännande" med flytningar ha ha)

förstår att du vill hålla dig hemma, man vill inte sippra på stan direkt

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3