Pladdertråden!
Magda.... kan du känna din räka som en bula på magen när du ligger ner ibland? känner du om den rör sig då el känns den stilla?
Magda.... kan du känna din räka som en bula på magen när du ligger ner ibland? känner du om den rör sig då el känns den stilla?
Lättja... om du har det som jag.. så vet jag att du kan addera "blodbad på toa vid nr2".. ick kul alls... försök att dricka så mkt som möjligt, o undvik kaffe o te....
Magda.. samma som här då... den där bullen, när du tar på den (för det tar jag för givet att du gör
) rör den sig el är den still?
Lättja.. då vet du oxå att kaffe kan göra skiten stenhård
inolaxol ska man kunna ta som gravid men var noga med att kolla....
Lättja.. ja det är ju inga mängder att prata om...
... ja jag har som sagt samma probs som du
säg till om du kommer på något mirakel.. för snart tar jag till lax oxå... o det vill jag helst slippa... gör ont tycker jag...
Lättja.. om det är orala laxgrejjer du tar så hinner de förmodligen komma lagom till killens hemkomst ![]()
Lättja.. apoteken har väl öppet till 19 ![]()
Moooorron Tjejjer!!
Beslutade mig för att vara hemma idag ändå, trots att jag mår bra
... men psykiskt är jag ett vrak idag... har drömt om blödningar o missfall... dessutom känns magen mindre än tidigare, ser mindre ut och ja jag har allmänt svarta tankar nu... *suck*
Nån annan som har nåt kul att berätta istället?
Lättja.. jo du har säkert rätt... men ändå.. känner mig helt ogravid, t o m gått ner några hekton i vikt, magen är mindre och ja... faaaan tänk om!!
Lättja.. jo jag hoppas det är så... mellan v13-18 säger de ju ungefär
äh jag blir galen på detta... gör mig mer el mindre... el fan inga underdrifter, jag blir hysterisk av detta ![]()