Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Morron tjejjer...

Är hemma från jobbet idag, mår skitkonstigt... trött som fan, yr och illamående... känner mig allmänt svag och olustig...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja... du hinner inte inhandla nåt nytt innan kvällen tror du??

Jag tror att mina blodvärden och mitt BT kan vara ute o flyga.. vet inte men jag misstänker... sist jag kollade BT var det ju 90/50.... så det påverkar säkert.... saken är den att jag säkert hade kunnat anstränga mig och jobba, så jag har skitdåligt samvete... *lindra det*

• Hannnas

Lättja.. tack gumman... har alltid sån råångest när jag är hemma... o jag mår allmänt skit idag, har fått för mig att allt kommer gå åt skogen... att bebis inte lever o att jag ja... du vet...

Nä hjärnan har verkligen lämnat in för gott... kan inte tänka alls heller så jag vet hur du har det... har du oxå prob med att du tappar saker hela tiden oxå?

• Hannnas

Gillar POP kommer du kolla könet lättjis?

usch.. både igår och imorse ömmade det så där bebis ska ligga i magen inte i ligamenten utan annorlunda... har du/ni kännt så?

• Hannnas

Lättja... haha ja jag är då lika nyfiken på förlossningen iaf, kommer oavsett vara totalt ointresserad av vad som sitter mellan bebbens ben då men känner man att man kan använda det som en "morot" why not

Kilar in o tittar på klänningen........

*svär över ett segt FL*mår illa*

• Hannnas

Söööt den är Lättja... o jag förstår att du är en stolt faster

• Hannnas

Lättja.. tycker bebben är huuur fin som helst ju *vill ha*

• Hannnas

Moooorron Thezz hur är det idag?

• Hannnas

Thezzzz..... låter som ligamenten? vilken dag ska du på vulet? jag är lika tom i bollen som Lättja

• Hannnas

Thezz.. förstår din oro, har samma själv just nu... Men det kommer gå jättebra o R kommer få ett helt nytt ansiktsuttryck

ja du känner ju din kropp bäst men det låter som ligament... de kan väl orsaka punktsmärta? Får själv så när jag nyser el annat, särskilt när jag ligger ner...

Svar på tråden Pladdertråden!