Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

lurkis.. jag vet faktiskt inte HUR vanligt men det är nog inte helt ovanligt hos de som genomgått upprepade mf... men jag vet faktiskt inte, brydde mig inte om att kolla det så mkt eftersom jag själv har bra blodvärden...

Angie.. veckorna går lika trögt för oss alla men jag vet vad du menar

Man brukar säga att man kan se hjärtat runt v 6+3 MEN man kan se det både lite tidigare o lite senare.. du bör se en liten skrutt som är CIRKA 0,5 cm... men det är väldigt olika så klart svårt att säga vad som egentligen är normalt så tidigt, men de bör se en hinnsäck, en förtjockad livmodervägg, ett embryo och en gulesäck

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Vill oxå känna snäckis mer... vara mer 110% säker på att det är hon ju Skrikandes

• Hannnas

hihiiiii ... ja o vad heter din då Angie

• Hannnas

Kick... surt irriterande o oroande MEN ingen fara! *krama*

• Hannnas

hemliga.. ja visst har det bara de 10 dagarna till UL rusar på nu bara så jäklar ska det firas

• Hannnas

Kicl.. men duuu.. kommer du inte "tjata" till dig ett extra vul nu innan v12 då?

• Hannnas

Kick.. meeeen Skrikandes du vet ju bättre o du har oss.. skit i det o var ego, begär ett vul!

ang slaget i magen... hoppas du inte oroar dig, det är säkerligen ingen fara men jag förstår att du blev kall... usch

• Hannnas

Kick.. jag vet, jag minns... o förstår din oro.. oxå en anledning att begära ett extra vul... o du är ingen dålig pedagog, bara en beskyddande blivande mamma

• Hannnas

Kick.. ser du hjärtat i v11 så är det lika säkert som efter passerad v12... **krama**

Svar på tråden Pladdertråden!