Pladdertråden!
Magda.. jag har en jättebra länk som jag kan skicka över... ska bara leta fram den...
Lättja... säger bara... gurka!
Magda.. jag har en jättebra länk som jag kan skicka över... ska bara leta fram den...
Lättja... säger bara... gurka!
Här kommer UL o VUL bilderna tjejjer
http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=2
Cia... neeeej
men som Magda säger behöver det inte alls betyda nåt... tänker på dig nu...
Cia... åhh det låter ju positivt iaf, symptom som är på ingång är ju alltid bara positivt
skönt att du inte blöder mer... har tänkt på dig sen igår... vilken vecka är du i nu?
Kan vi inte ha en liten lista med vilken vecka vi är i som vi ändrar efter varje gång vi går in i en ny?? Vill ju gärna hålla lite "koll" på alla... där vi lägger de som "gått längst" längst upp så det blir lite ordning... o så kanske vad vi tror att det blir för en liten parvel
Jag börjar, lägger in Magda med (får jag va
) hon är ju ett par dagar längre än jag...
.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
Magda v10, BF 10 augusti
Hanna v10, BF 12 augusti (flicka tror vi båda)
Tänkte det Magda...
vaddå mäta huset?
Lättjis... hur är det med illamåendet??
Flyttar med överskriften osså
om det är oki...
.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
Magda v10, Bf 10 augusti
Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v7, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
Lättjis.... haha ja du... fattar du hur man ska stå ut med detta illamående i flera veckor????? Mitt illamående är ju där men inte lika intensivt längre, så i fredags fick jag för mig att halvera dosen Lergigan igen... HA! vaknade apillamående i lördags... fick knappt i mig mat o mådde apa hela FM... så det var bara att fortsätta med dubbla dosen... bläk, hatar mediciner eg...
Cia... bra det... o den där lite nervösa känslan du pratar om... jag kände så i början oxå, som att hjärtat slog lite snabbare o lite "skum" i kroppen... det var precis så mitt illamående började har jag fattat nu
Lättja.. ja så länge det är hanterbart är det ju nästan skönt att det finns där, som en bekräftelse... o illamående är ju verkligen bra!! riskerna för mf minskar ju faktiskt
(vet att du mådde illa sist oxå men det var då nu är NU
)
Magda... haha hundar
åhhh vad kul att bygga ut... men har ni inte ganska stort nu?? Ska ni börja redan nu i vår? *vill oxå*
Magda... det är ju det jag har sett, därför jag undrade... men är det inte mer lönt att utnyttja utrymmet på ovanvåningen än att bygga ut *nyfis* så stort ju!!
Åhh jag vill oxå ha hus... vi bor ju bara i en 2:a... suuuck... men det går säkert bra så länge bebis är liten sen blir det ju hus senare, ju längre vi väntar med att bygga ju större insats kan vi ju sätta in ![]()
Magda... men kan ni inte omorganisera lite i huset då, så att sovrummen o kanske ett TV-rum hamnar där uppe??
Lättja... skriver lätt under på det.... gaaaaaaaahhhh ![]()