Pladdertråden!
Cia.. åhh det låter mysigt...
Magda... *asg* ja här är det oxå ett gaslarm utfärdat
tyvärr är man ju på jobbet så anders får ta "smällen" sen
hihi
Cia.. åhh det låter mysigt...
Magda... *asg* ja här är det oxå ett gaslarm utfärdat
tyvärr är man ju på jobbet så anders får ta "smällen" sen
hihi
Magda... hoppas du slipper jobbet... då går det ju att leva (eller det kan ju diskuteras iof) med illamåendet... annars rekommenderar jag verkligen Lergigan... har räddat mitt liv för tillfället....
Cia... härligt med en så förstående BM
jag tror att du kommer att få se nåt jag ![]()
AE... om det går bra skickar jag... vägen borås-gbg är kort
... ett paket kommer lastat med illamående, kräkor, gaser, doftkänslighet, ajaj utan BH och trötthet... ![]()
ae... det kan mola rätt rejät utan att det är något fara... det är ju livmodern som växer och tarmar som omplaceras och ligamenten som ger livmodern en ny plats i bukhålan... ddt känns när ligamenten sträcks
morron förresten ![]()
Magda.. med rätt utrustning går de höra redan nu men inte hos en vanlig BM... där kan det variera lite allt från v12 (ovanligt) o sen runt första UL:et
Rosa flytningar låter ju inte kul alls... men är det inte nu som du eg skulle haft mens??
Lättja... gaahhh
ska de där känslorna aldrig få försvinna... störigt!! Hur är det med illamåendet?
Just ja magda... du ska ju på inskrivning idag
Kul!! Själv har jag ju inte ens bokat tid än
ringer efter mitt vul i v12... tror ni BM kommer bli glad ![]()
Magda.. ja det är säkert ingen fara iaf... när ska du kolla vul/ul nästa gång?
Spännande magda
jag får ju vänta hela tre veckor på mitt vul ju *suck*
Magda.. japp det har jag oxå läst... men det har ju som sagt mkt med hur lång tid det tar... det finns heller ännu inga kliniska belägg för att detta verkligen är sant utan mest teoretiska rön o djurförsök... det som iof visats vara "farligt" är absolut inte att det kan orsaka mf el sånt utan att det bl a kan skada barnets hörsel i framtiden..
Magda... absolut det tycker jag att man ska göra
längtar jättemycket till VUL:et nu... min lilla snäcka kommer ju vara så stor att man ser händer armar fingrar mm i den veckan ![]()