Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja... gurka är fortfarande mitt tips, se till att ha mat med dig så att du kan äta hela tiden... drick varmt te... hmm o rör dig låångsamt

Lakrits fungerade för mig i början av illamåendet.. o polkagrisar... bara man har något i munnen tror jag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae... haha ja en bitch är ju bara förnamnet på vad man har blivit Generad det är så trist, för man är så medveten om det ändå orkar man inte göra något åt det...

Lurkis... skönt att du börjar må bättre!! *avis*

• Hannnas

Lättja... tänker verkligen på dig o fattar fattar inte hur du klarar det... *impad* lycka till idag o ärligt... mår du verkligen apa så gå hem... *kram*

• Hannnas

Lättja.... sa jag inte att du skulle stannat hemma

Nu försöker jag på mig gurka... kräks konstant idat *gråter*

• Hannnas

Lättja... ring din gyn el den läkare du har, el läkare på VC... de skriver ut ett e-recept så du slipper gå dit... så hämtar du bara dem på apoteket... eller rättare sagt ber karlen göra det.... det tar ett par dagar innan de verkar ska du veta oxå

O nu verkar mina inte alls... men men... förra veckan var ju hyffsad...

• Hannnas

Magda... det är ju fördelen med att vara hemma, man kan påverka det liite iaf.. o jag försår att du inte klarar av ladugården...

Tyvärr hjälper det inte att lägga sig ner för mig... slappnar jag av för mkt så kräks jag automatiskt

• Hannnas

ae... alla graviditeter är ju olika... var glad om du slipper...

• Hannnas

Juster... en sån filt har jag kikat på med o det där med snugglenest verkar inte alls dumt

Har ju köpt små tofflisar men inget annat än men vi har bestämt oss för vilken vagn vi ska ha och den kommer förmodligen beställas redan i mars (är ett spec tyg som kommer som vi vill ha förmodligen )... sen har man ju kikat på typ ALLT men ja, inte handlat så mkt

Svar på tråden Pladdertråden!