Pladdertråden!
Lidenborg.... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
fy sjuttan!!! Gissar att du mår skit nu, ta hand om dig, prioritera Dig och hoppas du är tibax på listan snart igen ![]()
Lidenborg.... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
fy sjuttan!!! Gissar att du mår skit nu, ta hand om dig, prioritera Dig och hoppas du är tibax på listan snart igen ![]()
Hääärligt Bobo!!! På tiden att du kommer "ur garderoben" ![]()
Lurkis... en beggad Happy kanske
eller hur länge har de funnits i affären ungefär?? för de tar ju inte lång tid innan man hittar beggade?
Thezz... du tog ju i kvinna... o du har en endo som är lättblödande... gumsi, ingen fara... Har du fått tid hos BM, UL o annat än?
Läste att i Veddesta så ingår en skötväska när man köper bl a Happyn... nåt för er sthlmare som funderar på den kanske ![]()
thezz.. usch
kanske ett åderbråck el annan bristning då? nä du får se om det fortsätter annars tycker jag du ska in o kolla upp det, om inte för att lugna dig iaf
Lurkis... ja det är nog ännu längre från oss
men kanske någon här som bor någorlunda nära kanske
inte vet jag
Lurkis... känner du av din skrutt hela tiden? Jag känner min då och då, men det försvinner ofta lika fort som jag kännt nåt oxå... en buff här o en där ![]()
Lurkis.. tack sötis, slipper jag oroa mig i onödan
o 4 mil, ja det var ju en bra bit
inte lönt alls ju...
lurkis.. haha, arg?
nä nu kände jag myset under fikan, värsta buffen
såå skönt o lugnande
häftig känsla med, går ju inte likna vid något man kännt förut
*blicker ut över förlossningen, längtar*
Lurkis... nä jag har inte provat någon särskild havandeskapsolja
... bristningarna beror ju som regel på hormoner så jag gissar att en vanlig mjukgörande creme el olja och försiktig massage hjälper mot att huden späns ut fort... o kliet har hittills gett med sig iaf
Förstår att du blir tokig... men kliar det för mkt ska man ju iof kolla upp det så det inte har med levervärdena att göra, men du känner säkert skillnaden ![]()