Pladdertråden!
en chokladpralin ![]()
en chokladpralin ![]()
Morron tjejjer...
Thezz.. otäckt med blod tycker jag MEN jag tror ändå på dig... men kolla upp det om det kommer mer, lova....
Magda & Micke... Denna gången FÅR det inte hända nåt!!! Det ÄR er tur!! Skillnaden från sist är att ni nu har koll hela tiden, proffs som hjälper er INNAN nåt händer.. så det kommer gå vägen... *bestämd*
Idag har jag mkt på förmiddagen, sen är det ju avstängt här mellan 9-11... så vi hörs i eftermiddag tjejjer... saknar er redan ![]()
Glömde förresten... Anders fick känna de första sparkarna igår!!! 2 rejäla buffar rakt i handen fick han
så tydliga och man undrar ju vad det är för en liten atlet som ligger där inne, för det var inget snack verkligen
hihiiiiii *lycka*
Lättja.. bra idé!! Jag är med oxå såklart
Lättja & Thezz... tror det var i v16 ungefär som jag började känna små "pickningar/nervryckningar" från bebis... men har ju varit osäker ett tag, men vet nu att det är bebis som ropar "hej mamma"
... sen är jag fjantig oxå för jag vill känna hela tiden för att vara säker, men det gör jag inte... men någon gång varje dag nu sen en vecka tillbaka ungefär... så v18 kan man säga att det kom mer tydligt och jag var mer säker på vad som var vad
Thezz... åhh skönt att du får kolla redan idag!! När kommer du in sen o rapporterar??
Tindra... taaaack snälla
o hälsa Magda från oss alla såklart!!! Får en liten tår av lättnad faktiskt...
thezzz... bra tanke med bild.. vill ju se lilla underverket ![]()
thezz.. ja men meeeeeer ju
o nu har lillskiten växt ännu mer ju!!
6 dagar är mycket ändå faktiskt ![]()
thezz.. o det låter ju väldigt rimligt oxå
du sa det säkert sist, men kollade de var moderkakan låg sist?
thezz.. moerkakan börjar ju ta över runt v9-10 ungefär... och allt det ska vara helt klart vid fullgången v12 senast... därför man säger att mf riskerna är så små efter denna vecka och även därför man kan vara mer säker på att det gått vägen redan i v10+ om man ser hjärtat
Ja be dem kolla läget på moderkakan, kan ju vara den som orsakar blödningar oxå ![]()
thezz.. vaddå OM.. klart att det är ![]()