Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. oki.. mm förstår dig... är oxå öm men tror att det antingen är växtvärk el att någon hamrar där på en punkt ... MEN jag förstår att du vill lugna dig... när ska du kolla tappen nästa gång? kan ju vara lugnande att få höra att den antingen växt eller åtminstone inte blir kortare?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... tror inte så lite mändger damm är någon fara... men lacka den ska du inte göra sen bara det får micke göra isf om du lackar efter betsen då

• Hannnas

Lidenborg varför??? Prata av dig bara!!

• Hannnas

Liden... så himlans tråååkigt MEN än vet du ju inte... thezz har ju oxå haft problem med blödningar hela tiden.. att det gör ont däremot är ju inte så bra.. hoppas på dig... när ska du in o kolla??

Bel.. hahaaaa sånt är ju snopet men hellre sådana drömmar än sena mf och styckmord

Kickan... du får bita i det sura, berätta att du är gravid då kommer alla fatta och bli glada istället, så kanske du kan känna liite mindre förväntningar på dig iaf

• Hannnas

lurkis.. haha  skulle inte vilja vara din chef nu

• Hannnas

Magda.. åhh vad härligt med tid redan idag! Åhh vad spännande!! Jag tror tappen har antingen växt el står still där den var iaf

Liden... absolut!! Klart du får tid idag!! måste du få tycker jag, och jag vet att de flesta sjukhus har tider för akuta så det blir säkert inget prob...

Bel.. ha det gott!!

• Hannnas

Thezz... skojjar du eller haha, nej jag kan inte stänga jackan det är en strl 34 dessutom men den är fin iaf ska ta ett kort med den på en dag, den är mkt finare på än så...

Vilken knasig kommentar av din mor tror inte hon fattade vad hon sa fakiskt... om du säger nu att du faktiskt ÄR gravid så skäms hon säkert lite med blir jätteglad...

• Hannnas

Liden... lova att kika in här sen o berätta hur det går!! Tänker på dig... Lycka till!!

Nä nu ska jag ner o fika

• Hannnas

Magda... åhh tänkte på det faktiskt!! när kommer du tillbaks in här o berättar sen då??

Angie... tror Kickan har rätt, förmodligen hormoner som binder vätskan o många går ju upp mkt i början för att det sen stabiliseras.. kroppen sköter det så fiint

• Hannnas

Magda.. jaaaa då väntar jag ivrigt!!

Svar på tråden Pladdertråden!