-
Tjejjer.. nu loggar jag ut för ikvällThezz... lägger in en bild på jackan imorgon FM
stor PUSS på er
-
Morron
Kikar in en supersnabbis.. är ju på landet
Kick... ang denimet på buggan, visst kan den fälla som ett par jeans, men efter ett par tvättar så blir den bara snyggare och fäller inte
ingen som inte köper jeans ju för att de fäller
Uppdaterar vecka

Vänta på bebislistan

Believer v.31 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.30, Bf 20 maj
Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)
-
Kick... ofta? hihi nä det vill man ju klart inte
.. kommer tvätta det ett par gånger (precis som man gör med vanliga jeans) innan vi använder det... sen är det ju lugnt
...OM vi nu väljer denimet vill säga då
bestämmer ju oss först när vi får se och klämma på det irl
Ja jag fattar inte att det redan är ny vecka!! Herregud, tiden knatar på
o nästa vecka så är ju nästan halva graviditeten gjord
Är ju på landet nu (ska iväg på tipsprommis nu) o vi har nu fått vår säng!! Sååååå fin!! ska bara målas om lite av far, men det är jättefin, med träkulor i olika färger på en av spjälorna
Kul 
-
Heeej Tjejjer
Nu finns ny magbild, lite nyinhandlade kläder till bebben och jackan...
Vad har jag nu missat??
-
Magda.. kikat på din bild, och jag tycker inte att det är någon större skillnad på dem, tror fortfarande tjej men jag har faktiskt ingen aning egentligen... en heeelt oproffsig gissning helt enkelt

-
lurkis... haha då kanske jag inte missat så mkt, vet inte hur jag ska tackla garderober o sängar
... Gullig J du har 
-
Magda.. ja fy nu när dessa dagar kommer, o inget kan man ju göra för att försöka tänka på annat heller.... MEN det är inte som då, nu har tappen växt och det kommer inte bli några problem *bestämma*
Min bebis sparkar oxå nedåt, gärna mot högra sidan och ofta ner i ljumsken så det till slut gör skitont... så höger och lite på mitten ovan blygdbenet känner jag sparkarna... och som sagt ibland djuupt nere i ljumsken ajajaj... Men ändå mysigt att känna att bebis lever
Ibland får jag för mig idéer som att jag knäcker ryggraden på bebis när jag dubbelviker mig, typ böjer mig el så... vet ju att det är knasigt men ändå....
-
Jaz.. tack sötis... men jackan ser lite trist ut på bilden tycker jag
bättre på och irl
Nä nu ska jag lämna datorn till maken.. ha en bra kväll tjejjer.... ses imorgon igen

-
Morron *gääääääääsp*
Haft jätteotäcka mardrömmar om att jag kommer få mf
o drömt om styckmördare mm så jag känner mig liiten aning trött
Magda.. .... kram gumsi... det är annorlunda denna gången!!!
Lurkis... har inte uppdaterat vecka ser hag
-
misK.. haha fy sjuttan... snacka om att man är trött efter en natts hårt arbete/sömn då
magda.. ska du boka en tid till i veckan?