Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Linda.. ohhh ja inte blodig men absolut inte genomstekt nu blir det ju tyvärr att steka på den lite extra, men det får man kompensera med extra vitlökssmör...

Åhhh tzatziki!!!! ohhh rött viiiiin ta ett för mig med!!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kickan... man måste ju genomsteka det direkt heller det kan absolut vara lite rosa i mitten men inte så som man önskar tyvärr

Linda.. har aldrig druckit så mkt vin som under ÄL och ja, hela sista cykeln Generad åhh baggis vad för någon??

• Hannnas

Hmmm minns inte vilken Masi det är , finns ju en massa Fundersam varför tror du det är den undre länken kickis??

Sköönt att M handlat bafucin

• Hannnas

Kickis.. jaaaa du har rätt, det är modellon jäkligt bra vin till ett himlans bra pris

• Hannnas

Kick.. mmm ååhhh vad jag längtar efter fin.. ska nog hälla upp ett litet glas ikväll, sitta o lukta på det o sen ge det till Anders

• Hannnas

Linda.. baggisar är väl till för att tjyvas på i tid och otid

• Hannnas

Linda... du kan ju prova redan i helgen vi rekommenderar det varmt som sagt o vin kan man inte ha för mkt av hemma tänk nu på att du inte har så många veckor kvar ju

• Hannnas

lurkis.. hahaaa ja det är jättegott!!!! Men jag föredrar kall vinägrette åhhh vill ha NU Räcka ut tungan

Här har vi knappt haft snö alls denna "vintern" snödropparna blommade i januari

• Hannnas

Linda.. och när får vi se då??

Svar på tråden Pladdertråden!