Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Tibaaax

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Tindra.. tack vännen .... har du hört om hur hon kommer få göra i fortsättningen?

• Hannnas

missK... det är Acta Graco du tänker på

• Hannnas

Lurkis... hahaaa den är ju jättepassande ju Lättja kanske kan ordna en sån kanske bättre att OM hon kan, fixa kossan med... att vi skickar i samma paket? 

• Hannnas

missK.. ja du... jag är ju oxå ute i goood tid älskar det med... o vill faktiskt vara klar med alla stora grejjer innan v30-34 ungefär... så dryga två månader till så ska det vara fixat

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2007-03-14 12:44:31 följande:
    Det är en bra idé att vara klar med det stora vid den tiden Hanna. För man vet aldrig hur man mår eller hur minimalt med ork och lust man har att kajka runt i affärer och fatta stora beslut. Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
    Precis min tanke o sen är det ju sommar o förhoppningsvis lite gott väder som gör att man hellre ligger vid havet

MissK... ahhh bröllop underbart!! När?
  • Hannnas

angiee.. japp det finns bas till maxi cosin

Magda har problem med sin livmodertapp, och förmodligen har den blivit kortares att den nu fått snörpas ihop med ett cerklage för att klara belastningen av bebisen

• Hannnas

AE... instämmer med övriga Perfekt tajming

*pustar* tibax från tråkmöte... gahhhh vad skönt det ska bli att sluta jobba snaaaart... nedräkning knappt 3 mån kvar...

missK... åhh underbart!! Klart du kommer orka!! v26 är ju fortfarande i graviditetens honeymoon det är väl oftast efter v30 det kan vända o bli lite tungt o jobbigt

Angiee... kroppens fysiologi gumman, och tyngdlagen

Svar på tråden Pladdertråden!