Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

angiee.. det är ju sååå olika, hur man är byggd ju... men efter v13 brukar man kunna känna lite iaf det beror ju på hur djupt den ligger och hur den är riktad bl a... o hur mkt vadd man har över så att säga... alla känner olika helt enkelt...

Jag kände inte min alls i v11 tror jag det var, heller inte i v12... men sen bar den bara där, i slutet av v12 tror jag der var då sen "tappade jag bort" den igen... vågade inte klämma så hårt att jag faktiskt kände den... men sen när jag var hos BM i v16, var den mellan naveln o blygdbenet ungefär... och på UL en vecka senare hade den redan växt sig upp till kanten av naveln och den är kvar där nu ungefär

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

angiee... haha ja tålamod, uscha detta hemska ord ... bakåtroterad ja... tänk dig livmodern som en ballong (päron) och fundus, toppen på livmodern är den större rundare delen... den ligger mer bakåt i kroppen - åt ryggsidan till... än åt magen... SÅ hade jag tolkat det

• Hannnas

Det är samma som att den ligger i bakvägg ja och jag tror inte att bebismagen kommer såå mkt senare isf för det är ju innan den tränger upp ur bäckenet som det är som tydligast tror jag MEN där är jag inte säker... sök här på FL ang bakåtlutad livmoder så hittar du säkert en massa

• Hannnas

angiee... helt ärligt så tror jag inte att bebismagen kommer senare, tror att det är nys bara, för när livmoder tränger upp ur bäckenet så borde de flesta riktas rätt lika men kolla med din gyn alltid bra

Jaaaz... åhh mindre än en vecka kvar ju

Nä nu loggar denna bruden ut... puss o höres sent ikväll om det hinns med... Grays börjar ju idag

• Hannnas

Lättja... jaaaaaaaaa *rullar med*  vem vem vem vem

• Hannnas

hahaaaaa fasen vad KUL, det är verkligen verkligen på tiden att den tråden tunnas ut och vi blir fler tycker jag och eftersom det brukar komma i sjok så undrar jag vilka de andra som oxå ska plussa snart är brukar ju trilla en 2-4 åt gången ju

• Hannnas

Lättja.. tror hon gjorde ett försök att vara aktiv för ett par veckor sedan.. minns henne inte så bra

• Hannnas

Juster.. känner oxå att min mage försvinner mellan varven... men poff så är den där igen

Lurkis... myyyyysigt!!! fick mig oxå ett par rejäla buffar igår kväll... men lustigt är att efteråt så känner man nada igen.. en eller ett par rejäla och sen nada igen...

Lättja.. vill inte vara neg MEN det kan vara tarmar/mage ... men det kan oxå vara bebi när jag kände i v16-17 så var det antingen åt ljumsken till eller strax ovan blygdbenet... nu håller snäckis sig mellan navel o blygdben med sparkar...

NU har kickboxaren vaknat känner mest när jag sitter upp och på dagen... eller när jag ligger tillbakalutad o vilar i soffan på kvällen... men mest aktivitet på dagen, och hårdast på kvällen

• Hannnas

Kickis.. sköönt att urinprovet varm bra!! ingen mer uvi då? men antibiotika mot influensan gissar jag... usch så trist...

Nu ska jag bara sticka en patient... waaait

Svar på tråden Pladdertråden!