Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Jaz.. ja det förstår jag, för de små liven.. ja jag sticker inte de små barnen om jag inte är 100 säker på att det går vägen direkt... synd om dem ju, men de flesta som kommer till oss har gått stickskola innan, jättebra

Hoppas man slipper snitt, för då är det ju klart att man måste bli stycken vare sig man vill el inte... huga...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

angiee.. haha jag är ingen ssk absolut inte

• Hannnas

inte ett jävla poäng i omvårdnad ens Generad men sticka är jag grym på

• Hannnas

Angie... jag är biomed.analytiker i botten, MEN ingen klassisk sjukvårdsinriktad utan rent forkninsinriktad.. så jag har inte läst så många vanliga bma, olika inriktningar, lab, sjukvårt mm utan har rena kurser som vanliga biomedicinare har... som molekylärbiologi, farmakologi, fysiologi, patologi mm mm mm så bma i titel o samma utb som biomedicinare kan man säga för att förenkla det

• Hannnas

angiee.. haha ja det kan du ju kalla det... är utbildad att operera på råttor bl a

• Hannnas

Sen har jag ett yrke idag där jag jobbar som en ssk ungefär har samma delegationer

• Hannnas

Angiee.. jo, det är väl inte världens vanligaste jobb el kompetens heller o taaack sötis

• Hannnas

Jaz.. ang igångsättningen, det är väl kombinationen trombyl+fragmin som gör det el? för jag har iaf inte hör nåt sånt i mitt fall? utan än så länge bara hört att man ska sätta ut den ca 4v innan bf?

Sen är det ju vanligare att man föder innan BF om man äter trombyl om jag fattat det hela rätt...

• Hannnas

Bel.. ja jag har börjat svettas sen en vecka tillbaks, ännu inte varm i den bemärkelsen utan mer svett under armarna inte så det luktar som tur är men jag är van vid att vara kruttorr

Svar på tråden Pladdertråden!