Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

hmm men ändå... sitta i skugga skyddar ju inte så värst mkt som läget är med solen just nu iaf ... men men... det får helt enkelt lösa sig

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

angiee.. hihi ja du.. solen är ju inte som starkast i aug o frammåt iaf det är ju alltid nåt, men värsta sommarvärmen brukar ju sätta in då istället

Jaz... jaaaaa men jag är faktiskt inte alls rädd för förlossningen (än iaf ) däremot livrädd för att de ska tro att de kan sätta en pvk i mig

OKI... inget solskydd då iaf ska köpa lite piratscarfs och en stooor solhatt

• Hannnas

jaaaaz... gaaaaaaaaaaaaaaaahhh det är det enda ENDA jag inte vill... varför måste jag??

*skruvar på mig då jag satt flera stycken på andra under förmiddagen *

• Hannnas

Jaz.. jo jag vet att porten eg är bra att ha, o vet ju hur svårt det kan vara o sätta på någon som inte är vid medvetande heller.. men ändå Skrikandes jag vill ju inte värkstimulernade dropp el eda för den delen...

• Hannnas

och OM OM OM OM OM de ska sätta en promt så kan de se sig i stjärnorna efter att sätta den i mina händer el handleder iaf! så det så

• Hannnas

Bel.. EMLA menar du.. nä det hjälper ju inte ett skiit tycker jag men ja... prova... o ja, en kanyl menar jag, men man tar ju bort själva nålen o behåller katetern i kärlet om man ska sätta dropp.. huga..

• Hannnas

lurkis.. gissar att du har en staaark poäng.. men tänker leva vidare i min drömvärld tills jag själv krossar den sen

• Hannnas

Jaz... ja OM det ska bli en pvk får det absolut under inga omständigheter bli en rosa iaf.. en blå el ingen.. punkt.. o inte i händer el handleder... o emlan ja... haha nädu, den försvårar bara för den som ska sticka och folk är ju skitkass!! flåt men jag är hård

• Hannnas

lurkis... hihi kanske inte alla svar men absolut poänger i vad du säger ju man ska ju absolut inte ta för givet att det blir som man vill eller planerar...

Jaz.. jag sätter pvk på barn som absolut inte sövs... men då är de minsta iof 5-7 år ungefär... de emlas bara

Lurkis förresten... jag har haft njursten en gång... o ja, det gjorde ont som *** o jag vägrade sprutor även då hihi så även om man har ont så

Bel.. japp det finns lite olika storlekar, men jag tror inte man kan få de minsta för droppet ska ju in i en viss hastighet gissar jag...

Har iof bara satt adenosindropp Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!