Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Hanna: Jo, de har ju sagt att om jag får ont eller blöder ska jag åka in, akut.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nja, efter den 26 april

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Haha, jag håller hårt vid det! Lever rätt långt på spaningen faktiskt!

jazzy: 2 dagar ungefär!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

jazzy: Jo, det bör det vara!

Dock kan ju allt hända, även ett "perfekt" utslag på 1-2 dagar kan betyda ingenting, ÄL-test är ju aldrig en garanti men chanserna är goda om du inte stegrar längre än två dagar!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

jazzy: Ja, det borde finnas nåt som kan mäta progesteronet hemma!!

Jo, det är rätt okej! Råångest inför allt plugg jag har framöver mig, orkar knappt med mig själv just nu ju! Ska avvakta och se hur jag ska göra, vill inte ta ut mig totalt bara p g a studierna just nu, är knappast det viktigaste.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

jazzy: PRECIS!

Inget hindrar att man läser en distanskurs när man är barnledig heller för att gå ihop skiten!

Klart det ska, nu jädrar är det väl ändå er tur!!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jazzy: Har 30 p kvar till examen, egentligen bara 10p, men jag läser för utökad annars får jag inget jobb i den här stan... därför läser jag 150% denna terminen men vet inte om jag orkar, tar eventuellt bort den där halvtids distanskursen... får se. Känns som att praktiken och examensarbetet är viktigare, för distans kan jag läsa på när jag är hemma, eller i sommar, eller när som helst!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Utbildningen är egentligen på 140 p, jag har nu 130 p, och ska ha 160 p för utökad (1-6 och fritids)

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Fatta att jag hade varit fru nu om allt bara hade gått som vi tänkt oss!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

IDAG!

Men vi skjöt ju upp eftersom mina föräldrar ligger i skilsmässa, ingen vill väl gifta sig i skuggan av en skilsmässa? Särskilt inte mellan de man alltid haft som modeller för den livslånga kärleken!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!