Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Hanna: Helt ärligt så är det inte illamåendet som är mest påfrestande med att inte vara längre gången!

Hur som helst har jag svinont liksom i musen ibland, långt ner som fan och det riktigt värker, är det normalt eller?

(Sitter och strukturerar upp vårens studier, fy faaan vad jag inte vill mera....!)

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jo, skulle tro att det är främst då det släpper för mig med! Men för dig verkar det ju ha släppt så pass att du vågar shoppa iaf!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jag kommer nog inte våga shoppa ALLS förrän efter UL, vågar knappt ens tro att denna någon kommer stanna kvar så länge!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jo, men det är ju helt beroende på hur man själv tänker, jag skulle bli GALEN av att ha massa saker då... men det är ju jag...

Blir helt yr när jag tänker på det, hur fan orkar man med detta?

Dessutom fick jag från kursansvarig på ex-arbetet, jag får vara med men någon individuell handledning får jag INTE!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Har inte fått någon ny tid, de har bara sagt att vi ska komma in om jag får ont/blöder igen!

Eftersom jag anmälde så sent att jag skulle skriva får jag inte det, men vad fan? Hur svårt kan det vara tänker man? Urk, får tänka igenom detta, annars kan jag ju likagärna skriva mot slutet av föräldrarledigheten... eller vad som helst!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Vi vet redan i princip allt vi vill köpa, är liksom bara att vänta och beställa sen...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lättja: Vi var såna där galna som började spana så fort vi började försöka, trodde inte direkt att det skulle ta närmare ett år att bli gravida!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Är ju tyvärr inte så lätt som att "boka" en tid, och absolut inte p g a oro eftersom det enbart är KK som utför VUL här så ska det gärna vara livshotande innan de tar in dig!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Nopp, mitt senaste vul gjordes p g a den misstänka cystan på vänster äggstock, som de upptäckte veckan innan!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Ja, det gjorde de ju för att jag hade så ont, alltså för att utesluta utomkveds...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!