Pladdertråden!
Magda: Roligt, låter ju perfekt!
Hanna: Jo, vi behövde verkligen den tiden tillsammans så jag är inte bitter för det! ![]()
Magda: Roligt, låter ju perfekt!
Hanna: Jo, vi behövde verkligen den tiden tillsammans så jag är inte bitter för det! ![]()
Hej Thezz!
Jo, illamåendet kommer väl säkert tillbaka!
Är jättekänslig mot dofter, tycker att mannen luktar ve och fan när han deodorantat sig, blir att inhandla oparfymerat eller? Mår illa av vissa hudkrämer jag själv annars älskar osv, skitskum känsla faktiskt! ![]()
Lättja: Hahaha...
Härligt att man inte är ensam!
Tycker att de parfymer han har och som jag fan själv valt luktar FAAN!

Lättja: Blääk!
Kylskåpet öppnar jag knappt aldrig! ![]()
angiee: Är väl inte alla som är det?
Jag började hur som helst kissa 2 ggr per natt i v.6.
Mitt bröstont kommer och går, men bröstvårtorna ömmar allt som oftast, molvärk har jag sällan, bara mensvärksaktigt ibland...
•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.26, Bf 20 maj
Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
Hanna v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
Lättja v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.8, BF 21 september
Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.5 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
Thezz: Enligt VUL ligger det 10 dagar efter SM-uträkningen, alltså just nu 6+5 istället för 8+0.
Sex har vi inte haft sedan plusset, är inte sugen när jag mår som jag mår, plus att vi inte vill riskera minsta lilla ytliga blödning igen eftersom vi blir så himla förstörda, och det kan ju uppenbarligen hända utan att man påfrestar så mkt som sex.
Thezz: Du har haft två MF innan väl?
Då är risken bara 1% att det går fel även denna gång, alltså 99% chans att det blir en beeebis!
Thezz: Okej, ja men då gäller ju den statistiken iaf! Chanserna är MKT goda! ![]()
Hanna: Sådär, mått lite illa i natt tror jag (?) men nu är det rätt okej, lite illa dock mest för att jag insett hur jävla mkt jag har att göra tror jag! ![]()