Pladdertråden!
Det är klart att det gör, känns bara extra tråkigt idag när man vet att vi just nu just kommit ut ur kyrkan t ex!
Men men, vad gör man? Vår tur kommer och nu är bebis viktigast ändå! ![]()
Det är klart att det gör, känns bara extra tråkigt idag när man vet att vi just nu just kommit ut ur kyrkan t ex!
Men men, vad gör man? Vår tur kommer och nu är bebis viktigast ändå! ![]()
Thezz: Tror inte att skillnaden är så markant från v. 7, vänta ett par veckor så ser det ut som en riktig bebis!
Dessutom är det väl inte direkt nyttigt att utsätta embryot för ultraljudsstrålning varje vecka! ![]()
Thezz: Så du ska på koll varje vecka? ![]()
Thezz: Jo, jag har samma ångest trots att jag inte blött som du...
Men får se, ett UL i v. 12-13 räcker för mig....
angiee: Jag hade jättejätteont på vänster sida, därför åkte jag in för att utesluta utomkveds... det visade sig vara gulkroppen som ömmade efter en REJÄL ägglossning! ![]()
Angiee: Vi fick se hjärtat i 5+6 ju, om man ska gå efter mätningen iaf... så nog kommer de se bra i v.8+0 ![]()
Tiden går så jäkla fort! ![]()
Hanna: Hihi, jaaa det äääär du!
Jag vill bara att tiden ska gå supersnabbt nu, vill vara i v. 15 jag med, då kan jag ALLA gånger andas ut för då har plutten alla gånger passerat v. 12+0!
(Ligger ju 7-10 dagar efter...
)
Visst vill man det, men det är skiiit att ligga efter i beräkningen tycker jag!
För man "ändrar" ju inte förrän UL i vilket fall, och orkar inte räkna på massa jävla sätt, men bara att VETA att jag inte gått lika långt... ![]()
Mmm, försöker
Har fått en jättejobbig värk kring underlivet, särskilt när jag stått länge, det liksom skär överallt bak i ryggen och fram i ljumskarna, hugger till så att man knappt kan andas ibland!
![]()