• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Är det bara jag som är hysteriskt pruttig på kvällarna... Generad Här är det stinkbomber från helvetet som brakar till. Killen kommer ju avlida snart om detta fortgår.

• MagdaA

hej hej!

å nu bev jag sugen på parisare! å den korven tycker jag är godare än falukorv! har parisare i frysen, kanske ska steka på..... Fundersam

mammakläder ja..... har 2 par mammabycor, de enda byxor jag kan ha, förutom mjukisar, som jag går i för det mest, hamma. Var å shoppade en tunika i helgen som jag ska ha på 30-års kalaset nästa helg. Pratade med hon i butiken å hon sa att modet i vår är perfekt för gravida, mycket som går över magen!

Lättja: jag är också pruttig! Åt pizza igår å de va ingen höjdare...

Har städat nu, fick ont när jag skurade, ont i fogarna å typ små sammandragningar, inge skönt. ska ta det lugnt nu, Micke fick skura det sista.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Har oxå svårt för mat. Men fick i mej en panerad fisk i dag å några potatisbitar.

Annars det jag livnär mej på just nu e skorpor å pärondryck ;)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan

Den här gången satsar jag på mammakläder. Förra gången gjorde jag inte det utan använde vanliga stretchiga tröjor och det var bara att kasta sen! Dumt gjort.

Nu ska jag äta lite frukost!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Jag är tillbaka iaf! Har fått i mig kaffe och macka så nu känns livet lite roligare.
    J ringde och ville diskutera vad vi ska äta idag, vilket känns helt absurdt med tanke på vad klockan är.

Hanna skulle ju vara busy idag så henne kan vi nog inte räkna med.

• MagdaA

har tagit på mig ett par trosor som sitter allt för hårt! inte skönt alls! Får byta sen, ska endå duscha innan jag åker till läkarn.

middag ja... jag ska göra taco-paj idag.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Jag ska till Uppsala och ta hand om 3 ungar i helgen... pigga Lättja kommer nog vara en lek kung! Fundersam

• lurksmulan
    Magda: Jag har allvarliga trosproblem för tillfället. Alla korvar sig under magen och trycker och gör ont. Så jag köpte jättestora men det hjälper inte, de hasar ner och lägger sig ändå precis under magen. Jag provade med ett par låga men det hjälpte inte för de var inte tillräckligt låga ändå. Nu har jag ett par superstretchiga och det känns okej, men de är inte några jag har i vanliga fall (string, usch).
Svar på tråden Pladdertråden!