• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Ja, men varför tror du att något kommer gå så fel?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

JUSTer... vilket melodrama haha... vilken tid är det vi ska tänka på imorgon??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

9:30

Jag har aldrig varit så nervös för någonting i hela mitt liv.

Gravid - v. 12
  • Hannnas

JUSTer... tror jag vet hur du känner.... som jag gjorde inför mitt vul i v12 när jag trodde allt skulle vara över... *kram*... gissa vilken lättnad det kommer vara sen ...

Jag är extremt bizzy imorgon fm, lär upp en student att hantera nålar bl a och tänkte hon skulle ta alla mina patienter imorgon  så hinner vi inte ses mer innan dess sen förutom ikväll så ska du veta att jag tänker på dig

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Det är så att vara gravid, så känner jag också. Ibland är det nästan svårt att andas för det känns som om någon pumpat upp hela magen med luft och lungorna är hopmosade.

JUSTer: Max!!!!!!!!! Åh vad gooooooooottttt! Jag har fortfarande inte fått Burger King och varje dag på centralen blir jag helt vild för det luktar så gott.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!