• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

missK: Ja gravid är du verkligen!

Believer: Dramatiskt, sånt räknar man liksom aldrig med.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • snöstjärna

lurkan:
    Ja nu kan jag börja tro på de på allvar ;)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • snöstjärna

hihi ja det känns helt uuuuuunderbart.. *hihi* *svävar fortfarande i de rosa*

• Dulia

Hej!!

JUSTer, härligt!!

Själv har jag varit hos läkare idag som ett efterbesök gällande UL. Jag fick veta att om man har NOTCH så ökar risken för havandeskapsförgiftning. Därför får man tätare kontroller hos BM men i och med att jag är med i projektet så går jag redan på täta kontroller hos min BM. Sista veckorna i graviditeten kommer jag emellertid för gå 1 gång/vecka för att lämna urinprov samt mäta blodrycket. Jag får också göra en del tillväxtUL för att se om bebisen växer som den ska. NOTCH kan göra bebisen tillväxthämmad. Jag har fått tid för nästa UL den 15 mars

Jag fick höra bebisens hjärta idag med. Slog med 152 slag/min. Den fick in några fina sparkar på dopplern också

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MHoof

missk: Forsätt med det Hoppas du slipper illamående och allt annat skit man kan få. Hoppas du får må lika bra som jag gjort, som vanligt m a o.

• lurksmulan

Dulia: Okej, det är ju bra att de följer utvecklingen noga så att du inte får havandeskapsförgitning!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MHoof

Såg att jag är i trimester 3 nu oxå...värsta!

• snöstjärna

Believer: Mår redan illa ;( Gjort sen bim-3 .... men jag hoppas de går över =)

Svar på tråden Pladdertråden!