• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Jag lovar, inge mer matsnack härifrån.

Gravid - v. 12
  • Kickan 84

Jag har sovit fyra timmar ni på eftermiddagen Generad

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jag önskar verkligen att jag kunde vara sugen på mat, men det enda som går i nu är apelsiner, smörgåsrån med smör, sallad med balsamvinäger, piggelin (för halsen) och rostat bröd!

Stanna där du är! ♥
  • JUSTer

Har ni börjat med mammakläder?

Jag sitter och snokar runt på nätet för jag har blivit bjuden på bröllop i maj. Wiiihiii!!

Gravid - v. 12
  • Hannnas

Kick.. hihiiii samma föda som min mage livnärde sig på ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

JUSTer: Har ett par gravid-brallor, de enda som går på, typ!

Hanna: Haha, pratade med en bekant igår och det var precis samma som hon åt när hon väntade sin första, en tjej, så hon tror stenhårt på tjej för oss, men vi tror ju på pojke!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

JUSTer.. de har rea på 4mom

Jag kommer förmodligen undvika mammakläder.. tror att nuvarande modet går att ha länge

• JUSTer

Ja, jag hoppas på det också. många snygga toppar har ju midjan precis under bysten. Perfekt!

Men nertill blir det kanske svårare.

Jag har en del urtvättade, noppiga mammaplagg från förra gången så jag behöver egentligen inte köpa mycket om jag ska tänka ekonomiskt.......men om jag ska på bröllop så måste jag ju ha nåt nytt Flört

Gravid - v. 12
  • Hannnas

JUSTer.. pratade med en tjej i augustitråden... hon hade shoppat på MQ idag, deras nya serie 365 sunshine är tydligen superfint och passar gravida

Svar på tråden Pladdertråden!